آوای جنوب

جنجال آفرینی در حاشیه نشست تاجگردون از زبان رئیس شبکه بهداشت باشت

.

آوای جنوب

رئیس شبکه بهداشت و درمان باشت که در حاشیه نشست نماینده شهرستان با یکی از طوایف این شهر مورد ضرب و شتم قرار گرفت، جزئیات وقوع این اتفاق را توضیح داد.

به گزارش آوای جنوب نشست غلامرضا تاجگردون با مردم یکی از طوایف شهرستان باشت با حواشی زیادی همراه بود و گویا در حاشیه این نشست همراه با جنجال بوده است.

گفته می شود دست یکی از لیدرهای غلامرضا تاجگردون در کنار این نشست شکسته و یکی از مدیران باشتی نیز کتک خورده اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت در حاشیه این نشست کتک خورده و مورد ضرب وشتم قرار گرفته و روانه بیمارستان شهید رجایی گچساران شده است.

به منظور آگاهی از جزئیات این حادثه آوای جنوب به بیمارستان شهید رجایی گچساران مراجعه کرده و پس از گفتگو با رئیس شبکه بهداشت و درمان باشت از جزئیات این ماجرا سوال پرسیده است.

فرشاد رستمی در گفتگو با ما در توضیح این اتفاق گفت: با توجه به این که از مدعوین نشست امروز نماینده شهرستان بودم برای شرکت در جلسه رفته بودم و وقتی داخل کوچه شدم و قبل از این که به محل برگزاری نشست برسم شوهر یکی از همکارانم مرا صدا زد و بعد از کمی صحبت کردن، شروع به جر و بحث کرد.

رستمی ادامه داد: به نظر می رسداز قبل به دنبال این بودند که جلسه را بر هم بزنند و این درگیری را به جلسه امروز چسباندند که شلوغ بازی دربیاورند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بهداشت ادامه ماجرا را اینگونه بیان کرد : پس از صحبت اولیه، این فرد شروع به فحاشی و سپس ضرب و شتم من کرد و بعد هفت یا هشت نفر دیگر به کمک او آمدند و سپس نیروی انتظامی آمد.

وی در پایان در خصوص وضعیت جسمانی خود گفت: دنده هشت و انگشت دستم شکسته است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president