آوای جنوب

جشن میلاد فرخنده حضرت زهرا (س) در دانشگاه پیام‌نور باشت برگزار شد + تصاویر

جشن میلاد فرخنده حضرت زهرا (س) در دانشگاه پیام‌نور باشت با حضور مسئولان شهرستانی و با همت امور فرهنگی این دانشگاه برگزار شد.
آوای جنوب / سیده فوزیه احمدی

ظهر امروز به مناسبت میلاد با سعادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) و روز مادر به همت امور فرهنگی دانشگاه جشنی با حضور مسئولان شهرستانی در دانشگاه پیام‌ نور باشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت در این آئین اظهار کرد: همه ما می‌دانیم که انسان هیچ چیز از خود ندارد و در برابر این اعتقاد دو دیدگاه وجود دارد که مردم به آن روی می‌آورند عده‌ای با نگاه پوچی به دنیا می‌نگرند و عده‌ای نیز به دنبال منبع سرشار الهی می‌روند و آرامش را در زندگی خود حاکم می‌کنند.

 

 

وی ادامه داد: دراین راستا هر فردی باید به دنبال زاویه‌ای برای اتصال به منبع الهی باشد که بهترین الگو در راستای اتصال به منبع الهی ائمه اطهار و بانوی دو عالم بی‌بی زهرا (س) است.

این استاد حوزه در ادامه با اشاره به مقام زن و جایگاه مادر در دین مبین اسلام گفت: عظمت مقام زن در نزد خداوند متعال آنقدر بزرگ است که خداوند در کنار پرستش خود بنده‌ها را به تکریم والدین به ویژه مادر توصیه کرده و بارها در خصوص این موضوع در کتاب الهی سخن گفته است.

حجت‌الاسلام عبودی وجود مادر را مایه برکت زندگی دانست و از عموم مردم خواست با تکریم مادران خود زندگی‌هایشان را از خیرات سرشار کنند.

 

 

در پایان جشن علاوه‌ بر اجرای برنامه‌های متنوع و شاد به دانشجویانی با نام فاطمه، زهرا و القاب آن حضرت جوایزی اهداء شد.

 

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president