آوای جنوب

پناهی:

جریان اصولگرای بویراحمد و دنا با نامزد واحد وارد انتخابات می‌شود

پناهیعضو شورای مشورتی جریان اصولگرایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جریان اصولگرای بویراحمد و دنا با نامزد واحد وارد انتخابات می‌شود.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام صفدر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه جریان اصولگرایی جریانی اصیل و ریشه‌دار است که پایبندی خود را به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب نشان داده است، اظهار کرد: در هر دوره‌ای این جریان مواضع اصیل انقلابی خود را حفظ کرده و در خط امام و رهبری حرکت خود را ادامه داده است.

عضو شورای حکمیت جریان اصولگرا در این استان بیان کرد: جریان اصولگرایی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان رهبری ضمن دعوت اقشار مختلف مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی خواستار حضور و مشارکت پرشور مردم برای مأیوس کردن دشمنان و ناامید کردن آن‌‌ها برای ایجاد اختلاف در کشور است.

پناهی در ادامه با اشاره به اینکه رسانه‌ها وظیفه مهمی در ایجاد شور انتخاباتی دارند، افزود: رسانه‌ها اگر به وظیفه و رسالت ذاتی خود عمل کنند کمک بزرگی به برگزاری انتخابات پرشور و سالم در فضایی امن خواهند کرد.

وی در ادامه با انتقاد از رویه برخی رسانه‌ها در استان که شیوه بداخلاقی رسانه‌ای را پیشه کرده‌اند، افزود: ایجاد اختلاف بدترین حالتی است که همه از جمله رسانه‌ها می‌توانند به آن دامن بزنند، بنابراین از رسانه‌ها که خود از ارکان دموکراسی هستند انتظار می‌رود چنین رویه‌ای را در پیش نگیرند.

عضو شورای مشورتی اصولگرایان در ادامه تصریح کرد: خبرسازی مجعول به نفع هیچ کس از جمله خود رسانه‌ها نخواهد بود که این گونه اعتبار و اعتماد خود را نزد افکار عمومی از دست خواهند داد.

پناهی سپس به برنامه‌های جریان اصولگرا در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: جریان اصولگرای این حوزه انتخابیه با یک نامزد واحد و به صورت قوی در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت خواهد کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president