آوای جنوب

خادمی تاکید کرد:

جابجایی مکان زندان مرکزی یاسوج و گچساران ضروری است

با مشارکت شرکت نفت گچساران زمینی برای ساخت زندان جدید در این شهرستان خریداری شده و ساخت زندان با منابع شرکت نفت و گاز این شهرستان انجام می‌شود

خادمییاسوج – استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر جابجایی زندان مرکزی یاسوج و گچساران تاکید کرد.

آوای جنوب؛

سید موسی خادمی بعدازظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل زندانهای کهگیلویه و بویراحمد گفت: زندان مرکزی یاسوج به لحاظ شهری و همچنین در مسیر توسعه فرودگاه است و در جایگاه نامناسبی قرار دارد.

وی بیان کرد: راه و شهرسازی استان باید برای جابه‌جایی زندان زمین مناسبی در اختیار زندان یاسوج قرار دهد که در صورت جابه‌جایی این زندان و همچنین توسعه فرودگاه یاسوج، هواپیماهای متوسط می توانند در آن فرود بیایند.

خادمی افزود: زندان گچساران هم دارای قدمتی ۴۰ تا ۵۰ ساله بوده و لازم است مکان این زندان به بیرون از شهر انتقال داده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: با مشارکت شرکت نفت گچساران زمینی برای ساخت زندان جدید در این شهرستان خریداری شده و ساخت زندان با منابع شرکت نفت و گاز این شهرستان انجام می‌شود.

وی بیان داشت: زندان دهدشت هم در حال ساخت بوده و نیازمند تجهیزات و امکانات است.

خادمی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: زندان شاید بهترین و مناسبت‌ترین نوع مجازات به شمار بیاید اما این مجازات هزینه‌های سنگینی برای ملت و دولت به همراه دارد.

وی بر نظارت کامل دستگاه قضا به ورود و خروج زندانی از زندان تأکید کرد و افزود: جداسازی، آموزش و توانمند کردن زندانیان باید مورد توجه دستگاه قضا باشد که برای آموزش و ایجاد اشتغال زندانیان این استان نیازمند اعتبارات و همکاری سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور هستیم.

در پایان این مراسم عباس فلاحتی مطلق به عنوان مدیر کل جدید زندانهای کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات اکبر محبی تجلیل شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president