کد خبر : 44761
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 فروردین 1399 - 18:12

تکمیل پروژه دریاچه مصنوعی دوگنبدان نیاز به ۱۳۰ میلیارد اعتبار دارد

تکمیل پروژه دریاچه مصنوعی دوگنبدان نیاز به ۱۳۰ میلیارد اعتبار دارد

آوای جنوب  شهردار دوگنبدان گفت: برای تکمیل پروژه احداث پارک و دریاچه مصنوعی در دوگنبدان به ۱۳۰میلیارد ریال اعتبار نیاز است. مسعود ظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران  اظهار کرد: عملیات اجرایی طرح احداث دریاچه مصنوعی دوگنبدان از سال ۹۱ آغاز شده و تاکنون  به دلیل تخصیص نیافتن اعتبارات به بهره‌برداری نرسیده

آوای جنوب 

شهردار دوگنبدان گفت: برای تکمیل پروژه احداث پارک و دریاچه مصنوعی در دوگنبدان به ۱۳۰میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مسعود ظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران  اظهار کرد: عملیات اجرایی طرح احداث دریاچه مصنوعی دوگنبدان از سال ۹۱ آغاز شده و تاکنون  به دلیل تخصیص نیافتن اعتبارات به بهره‌برداری نرسیده است.

 وی با بیان اینکه پارک و دریاچه مصنوعی دوگنبدان در زمینی به مساحت۶۵ هزار مترمربع در نظر گرفته شده است، گفت:   از مجموع این میزان، دریاچه مصنوعی با مساحت  ۲۰ هزار مترمربع و مساحت پارک و اطراف آن به متراژ ۴۵ هزار متر مربع  در دست اجرا است.

 شهردار دوگنبدان بیان کرد:  پارک و دریاچه مصنوعی تا کنون ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن این پروژه نیاز به تزریق اعتبار دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون برای احداث پارک و دریاچه مصنوعی دوگنبدان۲۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: برای تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن این پروژه نیاز به ۱۳۰میلیارد ریال اعتبار دارد.

 شهردار دوگنبدان در ادامه به اعتبارتی که برای این پروژه تخصیص داده شده اشاره کرد و افزود: برای اجرای این طرح از دو محل اعتبارات شهرداری  و ورزش و جوانان به این پروژه تخصیص داده شده است.

 ظفری بااشاره به اینکه ساخت فضای سبز و محوطه سازی و ایجاد کانال سیل بند در کنار این پروژه بزرگ  انجام می‌گیرد، عنوان کرد: محوطه سازی و فضای سبز دریاچه مصنوعی شهر دوگنبدان در زمینی به مساحت چهار و نیم هکتار در دست اجرا است.

شهردار وگنبدان خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز ، سال آینده شاهد به بهره‌برداری رسیدن این طرح خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.