آوای جنوب

تکلیف بازارچه میوه‌فروشان باشت پس از افتتاح + تصاویر

بازارچه میوه‌فروشان که مدتی پیش با حضور مسئولان استانی و محلی افتتاح شد همچنان درب مغازه‌های آن بسته است و در حقیقت در بلاتکلیفی به سر می‌برد.
 
آوای جنوب؛

مدت‌ها پیش تسخیر پیاده‌روهای خیابان شهر باشت به عنوان یکی از عوامل نارضایتی‌های مردمی که اعتراضات بسیاری را نیز از سوی مردم در پی داشته با انتشار خبرهایی در خبرگزاری‌های مختلفی همراه شد تا شاید مردم و مسئولان این بار صدای مردم و وجود چنین مشکلی را بهتر بشنوند و با جدیت بیشتری پیگیری کنند.

 

 

در راستای این موضوع بارها نشست‌ها و جلساتی مبنی بر ساماندهی صنف میوه‌فروش‌ها در سطح شهرستان برگزار شد که هر بار دارای مصوبات نسبتاً خوبی بود اما متأسفانه درصد زیادی از این مصوبات تنها به کاغذ و صورت جلسه ختم شد و همچنان وضعیت میوه‌فروشان باشتی به همان شکل رها شده است.

لازم به ذکر است؛ شهرداری باشت در راستای ساماندهی این وضعیت با افتتاح بازارچه میوه‌فروشان گامی بزرگ برداشت اما به علت استقبال نکردن میوه‌فروش‌های باشتی و عدم همراهی برخی مسئولان با شهرداری موفق نشد.

 

 

به گزارش فارس، حال بازارچه میوه‌فروشان که مدتی پیش با حضور مسئولان استانی و محلی افتتاح شد همچنان درب مغازه‌های آن بسته است و در حقیقت در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

 

 

در ادامه بررسی این موضوع شهردار بهنام برازنده باشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: در جلسات متعددی که با موضوع ساماندهی صنف میوه‌فروشان برگزار شد مقرر شد شهرداری نسبت به آماده‌سازی فضای بازارچه اقدام کرده تا هرچه سریع‌تر نسبت به انتقال میوه‌فروش‌ها به این مکان اقدام شود.

وی افزود: با وجود اینکه بازارچه با اعتبار ۱۱۰ میلیون تومانی آماده و به بهره‌برداری رسید نه تنها صنف مذکور بلکه برخی مسئولان نیز همکاری نکردند و بازارچه افتتاح شده همچنان در بسته به سر می‌برد.

به گفته برازنده؛ بازارچه میوه‌فروشان به مزایده گذاشته شده و تا پایان فروردین وضعیت آن مشخص می‌شود.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president