آوای جنوب

تکاپوی باور نکردنی یکی از نمایندگان استان در مجلس برای انتصاب یک مدیرکل/منبع آگاه: ۲ روز تمام در اتاق مدیران کل وزارتخانه حضور داشت!

آوای جنوب

مدتی است یکی از نمایندگان مجلس استان چندروزی است تمرکز خود را روی انتصاب گزینه مدنظرش برای یکی از ادارات تاثیرگذار استان گذاشته است.

فرایند انتصاب مدیران دولت جدید وارد فاز تازه ای از اجرا و سایستگذاری شده است، در این بین برخی نمایندگان مجلس استان سودای چینش گزینه های مطلوب خود را دارند.

اخیرا در جلسه ویدئوکنفرانسی که رهبرانقلاب با نمایندگان مجلس داشتند، به صراحت آن ها را از دخالت در عزل و نصب ها بر حذر داشتند و هشدار دادند و آن را یک آفت دانستند.

با خبر شدیم که مدتی است یکی از نمایندگان مجلس استان چندروزی است تمرکز خود را روی انتصاب گزینه مدنظرش برای یکی از ادارات تاثیرگذار استان گذاشته است.

یک منبع آگاه که در یکی از این وزارت خانه هاست و با این رسانه مرتبط است بیان کرد: برای بنده جالب بود که از نزدیک شاهد این صحنه بودم، قبلا در سایت ها و مجالس این موضوع را می شنیدم اما احساس نمی کردم به این مهمی است.

وی ادامه داد: از آنجایی که با یکی از مدیران کل وزارت خانه ارتباط نزدیکی داشتم از وی سوال کردم که دلیل پیگیری این نماینده مجلس را از وی نپرسیدی، گفت که این نماینده اظهار داشته که رای آوری خوبی در این حوزه داشته ام و مردم این منطقه خواهان انتصاب یک مدیر در بین مدیران استانی هستند و این موضوع علت اصلی است.

باید دید در کش و قوس این تلاش ها آیا شاهد روند کاهشی و یا رو به صفر انتصاب نزدیکان و منسوبین نمایندگان در پست های اجرایی خواهیم بود یا نه؟.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president