آوای جنوب

فرماندار کهگیلویه:

توهین به عالی‌ترین انسان جهان، توهین به ۱۴۰۰ سال زندگی مسلمانان جهان است

فرمانداردهدشتفرماندار کهگیلویه گفت: توهین به ارزش‌ها و مقدسات دینی نوعی ناهنجاری بین جوامع است و خواستار برخورد جدی مسئولان با چنین حرکت‌های رسانه‌ای هستیم.

آوای جنوب؛

کرامت کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از پیامبر اسلام به‌نام عالی‌ترین انسان در خلقت آفرینش یاد کرد و حرکت زشت کشور فرانسه در کاریکاتور نسبت به پیامبر اسلام(ص) را هتک بی‌حرمتی به جامعه مسلمان عنوان و اظهار کرد: توهین به عالی‌ترین انسان جهان، توهین به ۱۴۰۰ سال زندگی مسلمانان جهان است.

فرماندار کهگیلویه ضمن محکوم کردن این حرکت زشت و پلید فرانسه در توهین به پیامبر اسلام گفت: دست رد به این حرکت نامیمون خواهیم زد و به تبعیت از ولایت فقیه آرمان‌های پیامبر عظیم‌شأن اسلام را به جهانیان ثابت خواهیم کرد.

کریمی اهانت به پیامبر اسلام را بیانگر کینه و اعمال زشت مستکبران دانست و گفت: سران دولت‌های خبیث نمی‌دانند که انجام این‌گونه کارهای خباثت‌آور چیزی جز نابودی خود آنان در پی نخواهد داشت.

وی این اهانت به ساحت قدسی نبی مکرم اسلام(ص) را توطئه طراحی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل و تمام آزادی‌خواهان دنیا عنوان کرد و افزود: جای بسی تأسف است، که سران کشورهای استکباری با کمال بی‌شرمی حمایت از این جنایت را حمایت از آزادی می‌نامند.

کریمی افزود: توهین‌کنندگان به ادیان الهی اگر اعتقاد به خدا داشتند، این‌گونه به مقدسات توهین نمی‌کردند و این افراد به هیچ دین و ‌آیینی پایبند نیستند.

فرماندار کهگیلویه توهین به ارزش‌ها و مقدسات دینی را نوعی ناهنجاری در بین جوامع دانست و با اشاره به فضای خشن راه‌اندازی علیه مسلمانان، خواستار برخورد جدی مسئولان با چنین حرکت‌های رسانه‌ای شد.

کریمی ادامه داد: بر همه مسلمانان لازم است در مقابل چنین اعمال قبیح و نامیمون عکس‌العمل نشان دهیم که برای جنایت‌کاران عبرتی شود و بار دیگر مرتکب چنین اشتباه نابخشودنی نشوند.

وی تصریح کرد: ساده‌اندیشی است اگر کسی شعار‌های عوام‌فریب چون احترام به مقدسات ادیان، حقوق بشر، آزادی بیان و.. استکبار را باور کند.

کریمی با اشاره به افراطی‌گری‌های کشور فرانسه و اینکه مسلمانان زیادی در کشور فرانسه زندگی می‌کنند، اوضاع فعلی مسلمانان در این کشور را خطرناک عنوان کرد.

فرماندار کهگیلویه در پایان، این کار قبیح فرانسه را نشانه اسلام‌ستیزی عنوان و تصریح کرد: با محکوم‌کردن این جنایات می‌گوییم، شما که دم از حقوق بشر می‌زنید، آیا توهین به پیامبر اسلام آبروی شما را نمی‌برد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president