آوای جنوب

توقیف ۲۷۲ دستگاه خودرو متخلف در طرح منع تردد شبانه گچساران

آوای جنوب

فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: با توجه به شرایط شهرستان و اعمال محدودیت‌ها تردد در ساعات شبانه تعداد ۲ هزار و۶۴۵دستگاه خودرو جریمه و ۲۷۲ دستگاه خودرو متخلف توقیف شد.

  به گزارش آوای جنوب سرهنگ سید محمد موسوی در هفتاد و چهار مین  نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا شهرستان  اظهار کرد: با توجه به شرایط شهرستان و اعمال محدودیت‌ها تردد در ساعات شبانه  تعداد ۲ هزار و۶۴۵دستگاه خودرو جریمه شده است.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران عنوان کرد: در اجرای طرح محدودیت های ترافیکی این تعداد خودروها جریمه ۲ میلیون ریالی شدند.

موسوی  ادامه داد: در طرح منع تردد ۹۴  دستگاه  خودرو که  قانون را نقض کرده  و پلاک‌های خود را مخدوش کرده  خودری آنها توقیف و به دادستانی معرفی شده‌اند.

وی  با بیان اینکه  تعداد ۷۸ د ستگاه خودرو جریمه ۵ میلیون ریالی شده اند، اذعان کرد: در این مدت ۲۷۲ ددستگاه خودرو متخلف در طرح منع تردد و اعمال منع قانون توفیق و به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: برای کنترل تردد در ساعت های شبانه روز از دوربین‌های ثبت تخلف  استفاده می شود و خودروهای متخلف جریمه و اعمال قانون خواهند شد.

موسوی در ادامه ابراز کرد:با توجه به شیوع کرونا و انجام بازرسی از اصناف گچساران  از ابتدای سالجاری تا کنون ۱۸ هزار و ۱۱۳ مورد بازرسی از اصناف گچساران صورت گرفته که منجر به پلمب ۴۲۶ واحد صنفی متخلف شد.

وی عنوان کرد: در این مدت ۸۵۱ گشت مشترک انجام گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران خواستار اطلاع‌رسانی  بیشتر رسانه‌ها از وضعیت کرونا شد و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی آماده همکاری با تمامی دستگاه‌ها را دارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president