آوای جنوب

توزیع ۳۰۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان در گچساران/اتابک: چنین همدلی را در دفاع مقدس شاهد بودیم

آوای جنوب

رزمایش «همدلی و کمک مومنانه» و به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، قبل‌ از عید با حضور فرماندار گچساران؛و جمعی از مسوولین هیبت های مذهبی گچساران برگزار شد.

در این مراسم «محمد رمضانی» با اشاره به برگزاری رزمایش «همدلی و کمک های مومنانه» با تقدیر از حضور فرماندار گچساران، اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده به واسطه شیوع بیماری کرونا،این بسته های پروتئینی به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا تدارک دیده شد.

مسئول موکب طریق الکربلا در شهرستان گچساران گفت: همزمان با اجرای رزمایش همدلی و احسان، ۳۰۰ بسته پروتئینی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان گچساران توزیع شد.

رمضانی تصریح کرد: کار توزیع بسته ها و نیز شناسایی خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در شهرستان توسط شورای اجتماعی موکب طریق الکربلا انجام شده ،بنابراین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)علاوه بر محرومیت زدایی در دیگر آسیب ها و مخاطرات و نیزبیماری کرونا برای کمک رسانی وارد عمل شده است.
همچنین فرماندار گچساران در این مراسم گفت: از همه افرادی که در چنین شرایطی پای کار هستند تقدیر و تشکر می کنم.
اتابک افزود: چنین فضایی انسان را به حال و هوای دوران دفاع مقدس میبرد و خوشبختانه بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری شاهد بودیم که در کشور ما همه پای کار آمدند .
فرماندار گچساران تصریح کرد: اینکه به صورت محرمانه این کمک ها توزیع می شود کار بسیار ارزشمندی است .

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president