آوای جنوب

توزیع ۲۰ هزار بسته بهداشتی در پویش احسان سلامت ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد

آوای جنوب 

مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توجه این ستاد به استان از توزیع ۲۰ هزار بسته بهداشتی در تمام نقاط کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

توزیع ۲۰ هزار بسته بهداشتی در پویش احسان سلامت ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش آوای جنوب از یاسوج، شایان نادری در مراسم توزیع ۲۰ هزار بسته بهداشتی در پویش احسان سلامت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در حوزه‌های توانمندی اقتصادی، زیربناهای فرهنگی و سلامت فعالیت دارد.

وی عنوان کرد: ستاد در حوزه اشتغالزایی ۲ هزار و ۸۰۰ طرح اشتغالزایی در سطح استان اجرا کرده که برخی در مرحله احداث هستند و برخی دیگر به بهره‌برداری رسیده‌اند.

مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کهگیلویه و بویراحمد از ساخت ۲۶۴ کلاس درس توسط بنیاد برکت حضرت امام اشاره کرد و گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در ساخت خانه عالم، تعمیر راه و فعالیت‌های حوزه زیربنایی هم ورود پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: در رزمایش همدلی ۲۵ هزار بسته غذایی در مناطق کمتر برخوردار استان توزیع شد، همچنین توزیع ۴۰ هزار بسته پروتئنی و ۱۸ هزار بسته لوازم‌التحریر از دیگر اقدامات است.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در حوزه اشتغالزایی، سرمایه‌گذاری و همایش‌های احسان، کارهای بزرگی انجام داده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اقدامات خوبی در سطح استان انجام گرفته است، افزود: در این شرایط سخت تحریم هیچ کارخانه و واحد صنعتی و تولیدی در استان تعطیل نشد بلکه واحدهایی مانند کارخانه الکل‌سازی بعد از یک دهه و کارخانه تولید اکسیژن فعال شدند و در نظر داریم که فاز دوم این کارخانه وارد مدار شود.

صمیمی‌دوست با اشاره به موفقیت کارخانه سینره و زرد بند گفت: برای سایر واحدهای تولیدی برنامه‌‌ریزی‌هایی صورت گرفته که به اطلاع مردم می‌رسد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president