آوای جنوب

تودیع و معارفه مدیران عملیات و امور مالی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران+تصاویر

آوای جنوب

تودیع و معارفه مدیران عملیات و امور مالی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد .

آیین تودیع مدیران پیشین و معارفه مدیران جدید عملیات و امور مالی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با حضور مدیرعامل نفت گچساران و جمعی از مدیران و روسای ادارات برگزار شد.
بر اساس این گزارش مهندس غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با تقدیر از زحمات آقایان احمد پورهادی و احمد فرهادی مدیران سابق عملیات و امور مالی نفت گچساران گفت: نگهداشت تجهیزات و تاسیسات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان دومین تولید کننده نفت جنوب با گستره جغرافیایی خاص نیازمند راهبرانی توانمند و کارکنانی خدوم است که به لطف خداوند بزرگ از دیر باز این دو عنصر کارساز در این شرکت وجود دارند و تغییر در مدیران و جابجایی نیروهای انسانی در همه سطوح موجب انگیزش بیشتر در کنار رشد ابعاد علمی افراد و استفاده از ایده های جدید می گردد.
کمالی در بخش دیگری از سخنان خود گفتند مدیران قبل و جدید فرزندان این آب و خاک هستند و باید با هم افزایی و تشریک مساعی فرایند خدمت را تسهیل تا محدودیت ها و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.
مدیرعامل نفت گچساران؛ جایگاهای دنیوی را عاریه ای و زود گذر قلمداد و فرصت و عمر در اختیار برای انجام خدمت را کوتاه دانسته و از همه همکاران خواستند این فرصت ها را به اندوخته خیر برای آخرت خود مبدل سازند.
وی تصریح کرد: آنچه از همه ما بجا می ماند اثر اقدامات و گامهای خدا پسندانه ای است که در بسیاری از مواقع با معیارها و شاخص های مادی قابل سنجش نمی باشد و از همه همکاران درخواست نمود در انجام وظایف خود انصاف و صداقت را سر لوحه قرار دهند و خداوند بزرگ را ناظر بر اقدامات خود بدانند.

بر اساس این گزارش مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از آقایان احمد پورهادی و احمد فرهادی مدیران سابق عملیات و امور مالی تقدیر و آقایان حمید اسدپور و سید جعفر شاروبندی را به عنوان مدیران جدید عملیات و امور مالی معارفه کرد .

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president