آوای جنوب

تنها اداره‌ای در کهگیلویه و بویراحمد که مدیر نگهبان و کارمند یک نفر است

۱۳۹۴۰۵۱۱۰۰۰۶۸۶_PhotoAرئیس بهزستی چاروسا گفت:بهزستی چاروسا متاسفانه فقط یک نیرو دارد.

آوای جنوب؛

احمد آرین رئیس بهزیستی چاروسا در نشست شورای اداری چاروسا با تبریک هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام اسلامی به آحاد مردم است و این هفته، هفته اقتدار و پیروزى نظام ودولتى است که حمایت و پشتیبانى میلیون‌ها تن از ملت خود را همراه دارد.

رئیس بهزیستی چاروسا بیان کرد: این شهیدان به واسطه ساده زیستی، زهد، تلاش وافر، فاصله نگرفتن از ملت و وقف خود در حالت گمنامی به انقلاب اسلامی از سرمایه های عظیم کشور بودند.

وی افزود: هفته دولت، هفته سپاس و قدردانى از دولتى است که هدفش اجراى حدود الهى و احکام آسمانى اسلام و ایجاد جامعه اى سرشار از عدالت، نظم و امنیت است.

آرین به خدمت بهزیستی اشاره کرد و یادآور شد: سازمان بهزیستی از بدو تاسیس منشا خیر و برکات فراوانی برای اقشار محروم جامعه به خصوص توان‌خواهان بوده است.

رئیس بهزیستی خاطرنشان کرد: خدمات کارکنان بهزیستی به محرومین و معلولین نماد خدمت به جامعه است.

وی از مشکلات اداره بهزیستی چاروسا گفت و خواستار برطرف شدن این مشکلات از سوی مسئولین شهرستانی و استانی شد.

آرین نبود خودرو برای سرکشی از معلولین و نیازمندان، نبود مکان فیزیکی مناسب را از مشکلات اداره بهزیستی چاروسا دانست.

رئیس بهزیستی چاروسا متذکر شد: نبود نیرو و کارمند در این نهاد مردمی مشکلاتی را به وجود می آورد که متاسفانه این اداره توسط یک مسئول اداره می شود که آن هم یک فرد در این اداره هم نگهبان، کارمند و رئیس است که این نیاز است با توجه به سال گذشته که دارای چارت نیروی انسانی بود دوباره همچون گذشته دارای چارت نیروی انسانی شود.

وی از مسئولین بهزیستی شهرستان خواست تا مشکل نیروی انسانی در بهزیستی چاروسا را برطرف کند.

رئیس بهزیستی چاروسا به مشکل نبود حرفه آموزی در سطح منطقه خبر داد و خواستار راه اندازی دوره‌های حرفه‌آموزی در سطح چاروسا شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president