آوای جنوب

تناقض در گفتار مسوولان کهگیلویه و بویراحمد/کدام مبادی گچساران کنترل می‌شود!؟+ تصاویر

آوای جنوب

بر اساس اصل رسالت کاری خود به دو نقطه ورودی شهرستان گچساران رفتیم تا از نزدیک نحوه کنترل خودروها و تدابیری که از سوی استاندار و فرماندار گچساران طبق آن چه گفته شده بود را رصد کنیم که دیدیم گفته‌ها و کرده‌ها تناقض بسیاری با هم دارند.

تناقض در گفتار مسوولان کهگیلویه و بویراحمد/کدام مبادی گچساران کنترل می‌شود!؟+ تصاویر

آوای جنوب؛ سمیرا نصاری، ویروس کرونا در تمامی استان‌های کشور در حال شیوع است و مسوولان کشوری در حال تدابیر امنیتی برای جلوگیری از گسترش این ویروس هستند به طوری که تمامی استان ‌ها  تردد خودروهای غیربومی و بومی استان خود را  تحت کنترل دارند اما متاسفانه شاهد آن هستیم برخلاف آن چه گفته می‌شود این مهم  در کهگیلویه و بویراحمد  تنها به گرفتن یک عکس یادگاری در یک روز  بوده است.

بر پایه این گزارش و بر اساس اصل رسالت کاری خود به دو نقطه ورودی شهرستان گچساران رفتیم  تا از نزدیک نحوه کنترل خودروها  و تدابیری که از سوی استاندار  و فرماندار گچساران طبق آن چه گفته شده بود را رصد کنیم.

در این خصوص  استاندار کهگیلویه و بویراحمد  از کنترل ۶ نقطه ورودی و خروجی استان خبر داد و گفت: به طور جدی همه مبادی تحت کنترل شبانه‌روزی قرار دارند.

حسین کلانتری همچنین  در حالی از محدودیت تردد و انسداد برخی محورهای استان در راستای حفظ سلامت مردم خبر داده  که بر اساس مشاهدات  در طول شبانه روز گذشته این اقدام  در شهرستان گچساران عملی نشده است.

 متاسفانه  وقتی که از محور خوزستان  و جنوب که به سمت گچساران  اولین ورودی به استان کهگیلویه  و بویراحمد وارد می‌شویم، مشاهده می‌شود که هیچ ‌گونه اکیپ بهداشتی  غربالگری تیم  شبکه بهداشت و درمان در این محور مستقر نیست و این در حالی است که کمی آن طرف‌تر  وقتی که از گچساران به سمت استان‌‌های جنوبی در حال ورود هستید اکیپی از خوزستان در حال انجام غربالگری مسافران  است.

همچنین  در دیگر ورودی شهرستان گچساران به سمت مرکز استان و استان فارس مشاهده می‌شوند هیچ‌گونه اکیپی  به جهت کنترل کردن خودروها و مسافران به شهرستان گچساران وجود نداشت.

حال باید از مسوولان به خصوص از استاندار و فرماندار محترم سوال کرد، که گفته و عمل تا چه اندازه در راستای یکدیگر است.

باید به حسین کلانتری استاندار کهگیلویه  و بویراحمد این ویروس کرونا است و دیگر مانند انتخابات نیست که بگوییم بعدا برخورد خواهیم کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president