آوای جنوب

تلاش فرماندار گچساران در آخرین روزهای دولت برای رونق اقتصاد و اشتغال / موسوی: احداث ناحیه شهرک صنعتی در گچساران ضروریست

 آوای جنوب،

 به گزارش آوای جنوب، نشست  مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان با فرماندار گچساران، رئیس اداره جهاد کشاورزی، رئروسای اداره برق و منابع طبیعی  به منظور ایجاد ناحیه شهرک صنعتی  در گچساران برگزار شد.

 

 

در این نشست علیرضا اتابک با اشاره به اینکه شهرستان گچساران دارای ظرفیت و پتانسیل عظیمی در زمینه کشاورزی و صنعتی دارد، اظهار کرد: بر اساس پیش بینی های لازم منطقه خنگ بنار ظرفیت لازم برای ایجاد ناحیه شهرک صنعتی جدید را دارد.

فرماندار گچساران عنوان کرد: با ایجاد ناحیه شهرک صنعتی  در منطقه خنگ بنار  واحدهای تولیدی و صنایعی که جزو صنایع پاک و بدون آلودگی زیست محیطی هستند در این ناحیه صنعتی مستقر خواهند شد.

اتابک ابراز کرد: بر اساس پیش بینی های لازم منطقه خنگ بنار ظرفیت لازم برای ایجاد ناحیه شهرک صنعتی جدید را دارد.

وی بر تعامل بین دستگاه های خدمات رسان  برای احداث ناحیه شهرک صنعتی برای صنوف بدون آلایندگی  تاکید کرد.

در ادامه  این نشست سید هاشم موسوی جهان آباد تصریح کرد: از سال ۱۳۸۵ یک مصوبه  برای احداث ناحیه شهرک صنعتی  در شهرستان گچساران  به تصویب رسیده که متاسفانه  تا کنون  اقدامی صورت نگرفت.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ۲ شهرک صنعتی در شهرستان  گچساران گفت:  ۸۱واحد تولیدی و صنعتی در شهرک های صنعتی چهاربیشه و ناصرآباد  وجود دارد  که ۵۰ واحد آن فعال است.

وی  اذعان کرد: از این تعداد واحدها ۶۶ واحد تولیدی و صنعتی با سرمایه گذاری ۵۰۵ میلیار ریال به مساحت ۶۵ هکتار در چهاربیشه گچساران و ۱۵ واحد با سرمایه ۱۳۹ میلیارد ریال در ناصرآباد است.

 موسوی جهان آباد بر احداث  ناحیه شهرک صنعتی در منطقه خنگ بنار تاکید کرد و افزود: ضروری است واحدهای تولیدی و صنایعی که جزو صنایع پاک و بدون آلودگی زیست محیطی هستند در این ناحیه صنعتی مستقر شوند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برای احداث ناحیه شهرک صنعتی در منطقه خنگ بنار نیاز به ۵۰ هکتار زمین است  که زمین این ناحیه صنعتی از منابع ملی تامین و در حال حاضر تمامی مجوزهای لازم  برای احداث این ناحیه صنعتی در حال پیگیری  است.

موسوی همچنین با برشمردن مزایای ایجاد ناحیه صنعتی در شهرستان گچساران گفت: تاسیس این ناحیه صنعتی در شهرستان می تواند شرایط خوبی را برای متقاضیان سرمایه گذاری فراهم کند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به جد دنبال توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستیم چرا که موجب  اشتغالزایی و رونق اقتصادی در منطقه می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد ناحیه شهرک صنعتی برای رونق اقتصادی و اشتغال منطقه بسیار تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: انتظار  می‌رود دستگاه‌های دیگر  برای ایجاد یک ناحیه شهرک صنعتی در شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president