آوای جنوب

تقدیر فرمانده سپاه ناحیه گچساران از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

انصاریفرمانده سپاه ناحیه گچساران در پیامی از حضور حماسی مردم ولایتمدارگچساران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

آوای جنوب؛

سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران در پیامی از حضور حماسی مردم ولایتمدارگچساران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

خداوند متعال را سپاسگزاریم که بار دیگر، شاهد حضور گسترده و حماسی ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه مردم ولایتمدار و متدین گچساران در راهپیمائی ۲۲ بهمن بودیم.

این حماسه بزرگ که با وحدت، بصیرت، همدلی و همزبانی اقشار مختلف مردم رقم خورد، ثابت کرد که ملت ایران همواره حافظ دستاوردهای انقلاب که به عنوان میراث ماندگار حضرت امام خمینی (ره) است،بوده و نسبت به رهنمودهای مقام معظم رهبری و ولایت فقیه نیز اعتقاد راسخ دارند و به آن وفادارند.

این خلق حماسۀ وحدت و حضور ملی ، عمق ایمان و بصیرت، اتحاد و انسجام اسلامی‌ ملت ایران را در شکوه عزت و سربلندی نمایان کرد ؛ که با خلق حماسه‌ای دیگر در بیست و دوم بهمن ماه سال ۱۳۹۴ به صحنه انقلاب طراوت و تازگی بخشید و خونی تازه به رگ های انقلاب و جانی دوباره به پیکر نظام اسلامی داد.

مردم فهیم، انقلابی، شهید پرور و ولایتمدار شهرستان گچساران بار دیگر با حضور پرشور و دشمن شکن خود در اجتماع عظیم ۲۲ بهمن ،همراه و هم صدا با سایرهم وطنان ایران اسلامی به جهانیان نشان دادند با روحیه ای انقلابی و حضوری منسجم و هوشمندانه حامی نظام و انقلاب اسلامی هستند.

یقینا این حضور حماسی مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان گچساران در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن نویدبخش و زمینه ساز خلق حماسه ای پرشورتر در انتخابات پیش روی در هفتم اسفند ماه را مهیا می کند.

اینجانب به سهم خود از عموم مردم فهیم و شریف شهرستان گچساران به ویژه خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، روحانیون، دانشگاهیان، ،فرهنگیان،دانش آموزان، کارآفرینان، کسبه، اصناف، بازاریان،اصحاب رسانه، نیروهای نظامی و انتظامی و تمام افرادی که با حضور حماسی، وحدت آفرین و هوشیارانه خود در اجتماع گسترده و غرورآفرین یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کردند، تشکر و قدردانی می کنم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president