کد خبر : 45246
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1399 - 9:46

تقدیر فرمانده سپاه از هیئت‌های مذهبی گچساران

تقدیر فرمانده سپاه از هیئت‌های مذهبی گچساران

آوای جنوب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: از کلیه هیئت‌های مذهبی که با توجه به شرایط کرونا و با رعایت کامل پروتکل بهداشتی مراسم عزاداری ابا عبدالله حسین (ع) برگزار کردند، تقدیر و تشکر دارم. به گزارش آوای جنوب از گچساران، نشست ستاد مقابله با کرونا به ریاست فرماندار و با حضور فرمانده سپاه،

آوای جنوب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: از کلیه هیئت‌های مذهبی که با توجه به شرایط کرونا و با رعایت کامل پروتکل بهداشتی مراسم عزاداری ابا عبدالله حسین (ع) برگزار کردند، تقدیر و تشکر دارم.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، نشست ستاد مقابله با کرونا به ریاست فرماندار و با حضور فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی و دیگر روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

در این نشست سید علی اصغرنورایی نسب اظهار کرد: از کلیه هیئت‌های مذهبی که با توجه به شرایط کرونا و با رعایت کامل پروتکل بهداشتی مراسم عزاداری ابا عبدالله حسین (ع) برگزار کردند را تقدیر و تشکر دارم.

وی در ادامه به تشریح فعالیت‌های بسیج اشاره و عنوان کرد: نیروهای بسیجی در زمینه همکاری با هیات های مذهبی و متولیان برگزاری کنکور فعالیت داشته به طوری که اماکن برگزاری کنکور را یک روز قبل از برگزاری آزمون سراسری گندزدایی و ضدعفونی و آن را آماده و تحویل متولیان برگزاری کنکور می‌دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در ادامه به فرا رسیدن فصل سرما و شیوع بیماری آنفولانزا از نیمه دوم شهریورماه و آغاز بازگشایی مدارس اشاره و عنوان کرد:می‌طلبد در این فرصت باقی مانده آموزش‌های لازم از جمله رعایت نکات بهداشت و تفاوت بین بیماری کوویید_۱۹ با آنفولانزا را از طریق رسانه ها و تلویزیون شهری ارائه داده شود.

نورایی نسب تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری آنفولانزا و بیماری کووید_۱۹ انتظار می رود که کلیه درمانگاه‌های عمومی و خصوصی شهرستان به صورت۲۴ساعته فعالیت داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.