کد خبر : 44670
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 - 9:38

تقدیر بخشدار مرکزی گچساران از تلاش شبانه روزی مجموعه نفت در جهت آبرسانی به روستاهای باباکلان و بی بی حکیمه

تقدیر بخشدار مرکزی گچساران از تلاش شبانه روزی مجموعه نفت در جهت آبرسانی به روستاهای باباکلان و بی بی حکیمه

آوای جنوب  بخشدار مرکزی گچساران گفت: خدمات شرکت نفت گچساران بسیار چشمگیر بوده به گونه ای که این خدمات منشا آثار ارزشمندی بوده که از یاد نخواهد رفت. فرج اله استلاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره  به خدمات و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در راستای محرومیت

آوای جنوب 

بخشدار مرکزی گچساران گفت: خدمات شرکت نفت گچساران بسیار چشمگیر بوده به گونه ای که این خدمات منشا آثار ارزشمندی بوده که از یاد نخواهد رفت.

تقدیر بخشدار مرکزی گچساران از تلاش شبانه روزی مجموعه نفت در جهت آبرسانی به روستاهای باباکلان و بی بی حکیمه

فرج اله استلاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره  به خدمات و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در راستای محرومیت زدایی و کمک ویژه به مناطق روستایی اظهار کرد: شرکت  بهره برداری نفت و گاز گچساران از آغاز فعالیت خود علاوه بر انجام  وظایف ذاتی به نحو احسن از جمله اکتشاف، حفاری، بهر برداری و انتقال گاز و نفت از میادین، توجه ویژه ای  به فعالیت های عام المنفعه در زمینه های زیرساختی از جمله عمران، آموزش، ورزشی، فرهنگی و … در سطح شهرستان به خصوص در روستاها داشته است.

 وی ادامه داد: خدمات شرکت نفت گچساران بسیار چشمگیر بوده به گونه ای که این خدمات منشا آثار ارزشمندی بوده که از یاد نخواهد رفت.

 بخشدار مرکزی گچساران به فعالیت ها شرکت نفت در رفع محرومیت زدایی اشاره و بیان کرد: احداث بیمارستان،  زیرگذر، ساخت دانشکده، احداث جاده، بوستان ها، زمین چمن مصنوعی، مکان ها و سالن های ورزشی بخشی از فعالیت های نفت در این شهرستان بوده است.

 استلاحی در ادامه ابراز کرد: نفت و گاز گچساران علاوه بر مسوولیت های اجتماعی خود در حوادث مترقبه از جمله وقع سیل، آتش سوزی در زمینه فرهنگی از جمله برپایی موکب های اربعین حسینی، کمک به مساجد و حسینیه ها و  همچنین در ززمینه انتخابات مجلس شورای اسلامی با شهرستان همکاری خوبی داشته  و در زمینه ریشه کنی ویروس کرونا که گریبانگیر دنیا شده سنگ تمام گذاشته و در کوتاهترین زمان ممکن یاریگر مردم بوده است است.

 وی ادامه داد: در همین راستان همچون گذشته با توجه به وقوع بارندگی در هفته ‌های اخیر و بالارفتن دبی آب رودخانه زهره لوله انتقال آب شرب روستاهای باباکلان، بی بی حکیمه دچار شکستگی شده و آب روستاهای مذکور به طور کامل قطع گردید که علی رغم اینکه شرکت بهره برداری نفت و گاز  گچساران از لحاظ قانونی  در این خصوص وظیفه ای نداشه  با دستور مدیرعامل  و با همکاری پرسنل خدوم و با همکاری اداره آبفا روستایی  گچساران  و بسیج نمودن امکانات  از قبیل نیروی انسانی، بولدزرف بیل مکانیکی، جوشکار و … مشکل شکستگی لوله آب را در آن شرایط نامناسب برطرف نموده و اهالی روستا  مجددا از نعمت آب اشامیدنی برخوردار شدند.

 بخشدار مرکز گچساران با تقدیر و تشکر از مدیرعامل و مجموعه نفت گچساران و همچنین تقدیر از زحمات مدیرعامل آب و فاضلاب استان و مجموعه همکاران خاطرنشان کرد: انتظار می رود بعد از پایین آمدن دبی آب رودخانه زهره  و عادی شدن شرایط دستورات لازم جهت کارشناسی و رفع مشکل خط لوله انتقال آب اساسی مبذول فرمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.