آوای جنوب

تقابل ساسان تاجگردون و عبدالرحیم رحیمی در روز اول/انتخاباتی که همه در انتظار رد صلاحیت ها هستند

با نگاهی به گفتمان عبدالرحیم به خوبی نشان می دهد او کنار نخواهد رفت چرا که می داند شخص غلامرضا تاجگردون در این انتخابات نمی تواند باشد و در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا با غلامرضا تاجگردون نشست داشته اید می گوید: اینها مسائل خصوصی ما هستند و اگر لازم شد در این باره صحبت هایی خواهم کرد. پاسخ رحیمی به خوبی به رقیب نشان داد او نیامده است که کنار برود و اگر او گزینه نباشد بازی را به گونه دیگری ادامه خواهد داد و این در صحبت های رحیمی مشهود است …

با نگاهی به گفتمان عبدالرحیم به خوبی نشان می دهد او کنار نخواهد رفت چرا که می داند شخص غلامرضا تاجگردون در این انتخابات نمی تواند باشد و در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا با غلامرضا تاجگردون نشست داشته اید می گوید: اینها مسائل خصوصی ما هستند و اگر لازم شد در این باره صحبت هایی خواهم کرد.
پاسخ رحیمی به خوبی به رقیب نشان داد او نیامده است که کنار برود و اگر او گزینه نباشد بازی را به گونه دیگری ادامه خواهد داد و این در صحبت های رحیمی مشهود است ...

آوای جنوب

عبدالرحیم رحیمی: اگر شخص «غلامرضا تاجگردون» بیایید، کنار می‌روم / هیچ کس نمی‌تواند برای من تصمیم بگیرد، تا آخر می‌مانم / آیا رحیمی با تاجگردون نشست خصوصی داشت؟

آوای جنوب
او بعد از ثبت نام به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد و در پاسخ به سئوالی که آیا با تاجگردون در رابطه با حضورتان در رقابت انتخابات میاندوره گچساران و باشت نشست خصوصی داشتید، اظهار داشت: اینها مسائل خصوصی ما هستند که لازم نیست من به آنها پاسخ دهم و اگر لازم شد در این باره صحبت‌های خواهم کرد.
وی در پاسخ به سئوالی آیا این احتمال وجود دارد که ساسان تاجگردون به نفع شما کنار می‌رود؟ افزود: اصلاً برای کسی تعیین تکلیف نمی‌کنم، بنده به خودم اجازه نمی‌دهم به جای کسی تصمیم بگیرم، هر کس بر اساس توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اجتماعی و مدیریتی خودش تصمیم می‌گیرد. من برای کسی تصمیم نمی‌گیرم.
نامزد انتخابات میاندوره گچساران و باشت، تصریح کرد: من تابع نظم و قانون هستم.
عبدالرحیم رحیمی فرماندار اسبق گچساران در ادامه گفت: اگر شخص غلامرضا تاجگردون در انتخابات حضور پیدا می‌کردند، نیاز به بزرگی نبود، حتماً کنار می‌رفتم و به او رأی می‌دادم. اما در این شرایط کسی نمی‌تواند برای من تصمیم بگیرد و اولویت را به خودم می‌دهم. اگر از فیلترهای شورای نگهبان عبور کردم، تا پایان انتخابات می‌مانم و یک لحظه هم کنار نمی‌روم و خودم را در معرض آزمون رأی مردم قرار می‌دهم.

با نگاهی به گفتمان عبدالرحیم به خوبی نشان می دهد او کنار نخواهد رفت چرا که می داند شخص غلامرضا تاجگردون در این انتخابات نمی تواند باشد و در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا با غلامرضا تاجگردون نشست داشته اید می گوید: اینها مسائل خصوصی ما هستند و اگر لازم شد در این باره صحبت هایی خواهم کرد.
پاسخ رحیمی به خوبی به رقیب نشان داد او نیامده است که کنار برود و اگر او گزینه نباشد بازی را به گونه دیگری ادامه خواهد داد و این در صحبت های رحیمی مشهود است …
هنوز رحیمی در فرمانداری است که ساسان تاجگردون راهی فرمانداری گچساران می شود و تیم او نیز قبل از در فرمانداری مستقر شده اند و منتظر خروج رحیمی هستند و با رفتن رحیمی ساسان تاجگردون وارد فرمانداری می شود .

او پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران می گوید:

ساسان تاجگردون: خودم این مسیر را انتخاب کرده‌ام و هیچ ربطی به برادرم [غلامرضا تاجگردون ] ندارد / رحیمی برادر بزرگ من است / آرای خوبی کسب می‌کنم

ساسان تاجگردون در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هر کاندیدا برای پیروزی وارد انتخابات می‌شود، اظهار داشت: نسبت خوبی از آراء را کسب خواهم کرد.
تاجگردون در پاسخ به سئوالی که برادرتان غلامرضا تاجگردون لیستی از نخبگان ارائه دادند، چه شد که شما خروجی آن لیست شدید؟ گفت: ربطی به من ندارد، باید این را از خودشان سئوال کنید، من هیچ ربطی به غلامرضا تاجگردون ندارم. ایشان اصلاً من را معرفی نکرده است. من خودم این مسیر را انتخاب کرده‌ام و شخصیت حقیقی دارم و آقای غلامرضا تاجگردون فضای دیگری برای خودشان دارند.
وی تصریح کرد: آقای تاجگردون [غلامرضا تاجگردون ] من را معرفی نکرده است.
وی در پاسخ به سئوالی که آیا شما به نفع عبدالرحیم رحیمی کنار می‌رود، گفت: آقای رحیمی برادر بزرگ ما و قابل احترام است.
تاجگردون پاسخ به سوالات خبرنگاران را به زمان برگزاری نشست خبری خود در روزهای آینده موکول کرد.
ساسان تاجگردون در حالی عنوان کرده است که خودم این مسیر را انتخاب کرده ام که با نشان دادن عدد ۴ نشان داد او نیز به دنبال راه برادر خواهد بود و این نشان می دهد اینگونه نیست که می می گوید سخنان غلام ارتباطی به او ندارد .
بی شک عبدالرحیم رحیمی قبل از استعفای خود با غلامرضا تاجگردون و ساسان تاجگردون مشورت کرده است و وارد کارزار انتخابات شده است اما شنیده ها حکایت از آن دارد پس از آمدن ساسان راه هر کدام جدا شده است .

ادامه دارد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president