آوای جنوب

تغییر ۱۸۰ درجه‌ای وضعیت آبداران کهگیلویه و بویراحمد!؛ از نارضایتی دیروز تا آرامش امروز

آوای جنوب

با توجه به تغییر و تحولاتی که در مدیریت آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته چنین برداشت می‌شود که مدیریت سابق عزمی برای رفع مشکلات آبداران استان نداشته برای همان‌هایی که بیشترین نقش را در تامین آب مناطق روستایی استان برعهده دارند.

تغییر 180 درجه‌ای وضعیت آبداران کهگیلویه و بویراحمد!؛ از نارضایتی دیروز تا آرامش امروز

 به گزارش آوای جنوب از یاسوج تعدادی از آبداران کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مقابل استانداری و نصب بنر از تلاشهای مسئولان برای رفع مشکلات خود تقدیر کردند.

اسلام بیژنی‌نژاد آبدار حومه غربی دهدشت به نمایندگی از آبداران استان از مسئولین استانی و کشوری که نسبت به پرداخت معوقات آبداران همکاری و اقدام نمودند تقدیر کرد.

نماینده آبداران کهگیلویه و بویراحمد افزود: جا دارد که از  نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی، استاندار، مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، دستگاه های امنیتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و از سرپرست شرکت آبفای استان تقدیر کنیم.

وی گفت: امیدواریم که در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدائی‌ها، موانع و مشکلات آبداران برطرف شود.

وی تصریح کرد: آبداران نیز قول مساعد خواهند داد که  تمامی توان خود را برای   تامین آب و مدیریت شبکه توزیع آب روستاها به کار ببندند و امور محوله را با تمام توان انجام دهند.

 سال گذشته آبداران سراسر استان بدلیل به تعویق افتادن حقوقشان، طی چندین مرتبه نسبت به تحصن و تجمع اعتراضی در جلوی استانداری و مقابل مجلس شورای اسلامی و شرکت مهندسی آبفا کشور اقدام که با تلاش و مساعدت مسئولین استانی و کشوری، حقوق معوقه آنان در روزهای پایانی سال گذشته پرداخت گردید.

  به گزارش فارس آبداران استان کهگیلویه و بویراحمد تا همین چندی پیش اعتراضات زیادی نسبت به وضعیت استخدامی همچنین بیمه و معوقات خود داشتند اکنون این مشکلات را حل شده دانسته و از مسئولان استانی و کشوری قدردانی می‌کنند.

این در حالی است که با توجه به تغییر و تحولاتی که در مدیریت آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته چنین برداشت می‌شود که مدیریت سابق عزمی برای رفع مشکلات آبداران استان نداشته برای همان‌هایی که بیشترین نقش را در تامین آب مناطق روستایی استان بر عهده دارند.

استانی که درصد جمعیت روستانشینان آن تقریباً برابری با درصد شهرنشینان می‌کنند حال جای تحلیل و بررسی دارد که در مدت ۸ سال گذشته چگونه آبداران استان با مدیریت قبلی همکاری می‌کردند و چگونه بود که مدیریت سابق استان کهگیلویه و بویراحمد توجهی به وضعیت این عده نداشته است و به یکباره وضعیت ۱۸۰ درجه تغییر می‌کند.

جای سؤال است که آیا مشکلات عدیده در روستاهای استان که همواره از کمبود و نبود آب آشامیدنی شکایت داشتند به همین دلیل بوده و آیا آبداران به دلیل بی‌توجهی مسئولان وقت آبفا در برخی روستاها کار را رها کرده بودند؟.

اگر این گونه بوده باید به حال مدیریت‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد طی سال‌های اخیر تاسف خورد که گاهاً با بی‌تدبیری زمینه بی‌اعتمادی مردم را فراهم کرده‌‌ و به وجهه مدیریت‌ها خدشه وارد کرده و آسیب رسانده‌ا‌ند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president