آوای جنوب

تغییر فرماندار بویراحمد سیاسی نبود / در تغییر فرمانداران با کسی تعارف نداریم

فتاح محمدیمعاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تغییر فرماندار بویراحمد به هیچ وجه سیاسی نبوده است گفت:تغییر فرمانداران براساس عملکرد آنها انجام می شود و با کسی تعارف نداریم.

آوای جنوب؛

فتاح محمدی درباره تغییر فرماندار بویراحمد گفت: تغییر یاری پور از فرمانداری بویراحمد به هیچ وجه سیاسی نبوده است.

بر اساس عملکردها دست به تغییر فرمانداران می زنیم

وی برکناری فرمانداران را بر اساس فرایندها و عملکرد های آنان در این حوزه دانست و گفت: همانگونه که قبلاً گفته شد بر اساس معیار ها و عملکردها فرمانداران را تغییر خواهیم داد و با کسی تعارف نداریم.

هیچ گونه سیاسی کاری وجود ندارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه در حال حاضر تغییر و تحول فرماندار دیگری در استان در دستور کار نیست، بیان کرد: تغییر و تحول هیچ کدام از فرمانداران استان سیاسی نبوده است.

فعلاً تغییر فرمانداری در کار نیست

محمدی در پاسخ به سئوال خبرنگاران این پایگاه خبری مبنی بر زمزمه های تغییر دو فرماندار دیگر در استان گفت: فعلاً هیچ گونه تغییر و تحولی در حوزه فرمانداران وجود ندارد و موضوع فرماندار دنا از سوی مسئولان استانی و وزارت کشور حل شده است.

وی ابراز کرد: یکی از مشکلات در خصوص فرماندار دنا در مورد حوزه فعالیت وی در بخش ها و نهادهای غیر دولتی بوده که با رایزنی های مسئولان استانی حکم فرمانداری تاج امیری صادر شده است.

عملکرد فرمانداران زیر ذره بین استاندار و معاونان

محمدی در ادامه با بیان اینکه عملکرد فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد زیر ذره بین مسئولان استانی است، بیان کرد: هیچ موقع از روی حسب و غرض دست بر تغییر فرمانداری نخواهیم زد و براساس عملکرد ها و فرایندها فرمانداران را مشخص می کنیم.

هوشنگ یاری پور دارای مدرک دکترای دامپزشکی است و دوم خرداد ۹۲ به جای محمد الفونه سکان فرمانداری بویراحمد را بدست گرفت.

در حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور هوشنگ یاری پور فرماندار بویراحمد عزل و محمد کاظم نظری بعنوان فرماندار جدید بویراحمد معرفی شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. بویراحمد گفت:

    جالبه مگه از اقای محمدی هم اظهار نظر شده جناب اقای یاریپور کارنامه خوبی دردولت تدبیروامیدداره نمونه اش فرماندار نمونه کشوری شد قضاوت مردم برای عمل کرد ایشان کافی است.

  2. با حسین گفت:

    آقای دکتر حاج فتاح محمدی
    شما که بارها تکذیب کردی و در جاهایی ظاهرا گفتید که بی اطلاعید از از اینکه قراره فرماندار بویراحمد عوض بشه و همیشه از از عملکرد فرمانداران دفاع می کردید حالا چی شد که ورق برگشت و یکباره شما عملکرد را باعث برکناری فرماندار بویراحمد دانستید
    فکر کنم اگر آقای یاری پور بر اساس ارزیابی عملکرد برکنار شده کار خوبی بوده ولی اگر بر اساس مسایل سیاسی و فشار و خواسته های نماینده مجلس برکنار شده و شما عمدا فرافکنی میکنید با اون چیزی که شما برایش در جبهه های جنگ حق علیه باطل جنگیدید فاصله زیادی داشته باشه
    امیدوارم هیچ وقت با آبروی یک مومن بازی نکنیم و دچار حق الناس نشیم
    خواهشا منتشر کن

  3. م گفت:

    اقای محمدی راست میگن چون عملکرد دکتر یاریپور در دزدی صفره و نمیتونه دزدی کنه و مثل خودشون بشه.دکتر یاریپور انسانی پاک و دلسوز برای مردم و شهر بودن و اقای زارعی فقط بخاطر اینکه یاریپور نمیتونست مثل خودشون باشه برکنارش کرد.

  4. محمد گفت:

    جاب دکتر یاریپور عملکرد عالی در مدت فرماندای داشتن و مردم نیز از ایشان راضی بودن.اقای زارعی اگه درصد کمی هم احتمال قبولی در انتخابات داشت به پشتوانه افرادی مثل یاریپور بود ولی کلاه سرش رفت

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president