آوای جنوب

فرماندار بهمئی:

تعطیلی ۲ ساله اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی تعیین تکلیف شود

هشدارفرماندار بهمئی با انتقاد از تعطیلی دو ساله اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی، گفت: وضعیت تعطیلی بیش از ۲ سال اداره ورزش و جوانان بهمئی تعیین تکلیف شود.

آوای جنوب؛

سلطانعلی رحمانی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان بهمئی در سالن فرمانداری، اظهار داشت: دلیل تعطیلی بیش از ۲ سال، ورزش و جوانان بهمئی مشخص شود که چرا هیچ خدمتی به مردم و بویژه جوانان این شهرستان ارائه نمی‌دهد.

وی از مراجعه بیش از ۱۰۰ ورزشکار برای شکایت از اوضاع وخیم ورزش و جوانان به فرمانداری این شهرستان خبر داد و افزود: تربیت بدنی این شهرستان تمامی جوانان را به حال خود رها کرده و به آنان اهمیتی نمی‌دهد.

رحمانی آماده بودن اماکن ورزشی را از وظایف اداره ورزش و جوانان شهرستان عنوان کرد و گفت: جوانان شهرستان به دلیل قطع برق بیش از ۵ سالن ورزشی به مدت ۲ سال شامل سالن ۱ هزار و ۲۰۰ نفری، سالن ورزش‌های رزمی، سالن کوثر، محل زورخانه شهر و استخر شنا نگران هستند و باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد: با مدیریت غلط برخی افراد در سطح شهرستان، جوانان به سمت و سوی اشتباه و خطرناکی سوق داده می‌شوند.

رحمانی با انتقاد عملکرد دوساله گذشته اداره ورزش و جوانان در شهرستان بهمئی، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید کارایی داشته باشند در غیر اینصورت نباید به کارهای ضعیف و بی اثر خود ادامه دهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president