آوای جنوب

تعجب فرماندار گچساران از برگزاری ۱۱جلسه بی‌نتیجه کارگروه اشتغال شهرستان/ بانک‌ها درد مردم را دریابند/سرمایه گذاران در گچساران امنیت می‌خواهند

آوای جنوب،

فرماندار گچساران گفت: رئیس بانک از جنس مردم است و باید بداند درد مردم کجاست و عدالت حکم می‌کند که درد مردم را ببینیم و در کنار مردم باشیم.

تعجب فرماندار گچساران از 11جلسه بی‌نتیجه کارگروه اشتغال/ بانک‌ها درد مردم را دریابند

به گزارش  آوای جنوب از گچساران، نشست کارگروه اشتغال به ریاست فرماندار و با حضور اعضای این ستاد و بانک‌های عامل در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست علیرضا اتابک با تسلیت شهادت امام هادی (ع) گفت: اولین جلسه اشتغال در خدمت شما هستم و برنامه ریزی جدیدی  در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بانک همان‌گونه که موتور متحرک است همانگونه هم می تواند عکس آن عمل کند، افزود: فلسفه کاری بانک‌ها این است که  نگاه به رونق تولید و ا‌شتغال داشته باشند و باید با کمک بانک‌ها  بتوانیم به مردم نوید بدهیم.

 فرماندار گچساران  عنوان کرد: خروجی جلسات برای مردم باید مشخص باشد و هر انسانی که می‌خواهد  در شهرستان سرمایه گذاری کند باید ویژه دیده شود و رسالت یک مدیر بانک این است که سرمایه گذاران را ویژه ببیند.

 اتابک عنوان کرد: شهرستان گچساران با توجه به ویژگی هایی که دارد می تواند قطب اصلی اشتغال باشد و شما بانک ها نقش ویژه ای  در این راستا دارید.

بالاترین مقام اجرایی گچساران ابراز کرد: سرمایه گذاران امنیت می‌خواهند و باید نوع برخورد شما مدیران بانک با سرمایه گذاران به گونه ای باشد که او نیز امنیت داشته باشد.

 وی با اشاره به اینکه همه ما می دانیم مردم برای اخذ تسهیلات در زمینه ضامن مشکل دارند، افزود: بانک‌ها تافته جدا بافته نیستند و چرخش مالی شما سود آن به موقع خودش وصول خواهد شد و ما نیز باید در وصول مطالبات بانک ها را یاری نماییم.

 اتابک اذعان کرد:در زمانی ما می توانیم به شهرمان کمک کنیم که همه نگاهمان به آینده گچساران باشد و مطمن باشید اگر شهر رونق بگیرد وضعیت شما هم بهتر خواهد شد.

 وی ابراز کرد: من فرماندار هیچ خواسته شخصی از هیچ بانکی ندارم اما تکریم ارباب رجوع اولویت من است.

فرماندار گچساران ادامه داد: ما باید به مردم کمک کنیم و شما بهتر می‌دانید مردم در کرونا آسیب زیادی دیده اند و وقتی آمار  تسهیلات کرونایی را دیدم تعجب کردم که چرا پرداختی در گچساران اینقدر کم بوده است و این نشان می‌دهد ما خوب اطلاع رسانی نکرده ایم.

 اتابک گفت: برخی می گویند ما شعار اول انقلابی می‌دهیم نه اینگونه نیست ما مسوول هستیم و وظیفه داریم که در کنار مردم باشیم.

 وی تصریح کرد: بانک ها در تمام جلسات اقتصادی از این به بعد باید حضور داشته باشند تا در ریز ریز جزئیات قرار بگیرند و من تعجب می کنم چرا تسهیلات کرونا در گچساران پرداختی‌اش اینقدر کم بوده است.

اتابک ادامه داد: رئیس بانک از جنس مردم است و باید بداند درد مردم کجاست و عدالت حکم می‌کند که درد مردم را ببینیم و در کنار مردم باشیم.

فرماندار گچساران افزود: من تعجب می کنم می‌گویند ۱۱ جلسه  کارگروه اشتغال بدون نتیجه برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: من هم به عنوان نماینده دولت در کنار بانک ها خواهم بود و من در ۲۴ ساعت تلفنم را خودم جواب می دهم و در خدمت شما هستم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president