کد خبر : 11095
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مرداد 1394 - 17:36

تشییع پیکر سردار پدخندق در لنده + تصویر

تشییع پیکر سردار پدخندق در لنده + تصویر

مراسم تشییع پیکر سردار پدخندق امروز صبح در میان انبوه جمعیت مردم شهرستان لنده برگزار شد. آوای جنوب؛ در سالروز شهادت امام صادق(ع) شهرستان لنده شاهد حماسه‌ای دیگر بود. مردم ولایتمدار و شهید‌پرور شهرستان لنده بار دیگر با حضور خود حماسه‌ آفریدند و سردار پدخندق را بر روی دستان خود تشییع و در زادگاهش به

مراسم تشییع پیکر سردار پدخندق امروز صبح در میان انبوه جمعیت مردم شهرستان لنده برگزار شد.

آوای جنوب؛

در سالروز شهادت امام صادق(ع) شهرستان لنده شاهد حماسه‌ای دیگر بود. مردم ولایتمدار و شهید‌پرور شهرستان لنده بار دیگر با حضور خود حماسه‌ آفریدند و سردار پدخندق را بر روی دستان خود تشییع و در زادگاهش به خاک سپردند.

فضای شهرستان لنده به عطر شهید و شهادت معطر شد و مردم به پاس حماسه‌آفرینی سردار پدخندق و پاسدار شهید جان‌محمد کریمی مسیر بیش از هفت کیلومتری لنده تا شهرک سرآسیاب را به عشق زیارت شهدا پیمودند.

انبوه جمعیت عزاداران و سوگواران صادق آل محمد(ع) بار دیگر با شهدا و امام شهدا عهد و پیمان مجدد بستند.

حضور مردم در این مراسم معنوی حرف‌های زیادی برای گفتن داشت. استکبارستیزی ملت ایران، پا برجا بودن روحیه ایثار و شهادت، پاسداری از حریم ولایت و ذلت‌ناپذیری مهمترین شعار و پیام برآمده از حضور مردم بود.

مردم به مسئولان داخلی و دشمنان نظام گفتند تا آخرین نفس با حمایت از مسئولان نظام و ولایت در مقابل هر مستکبری ایستادگی خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت خون شهیدانمان پایمال شود.

مراسم ختم این شهید والامقام عصر امروز ساعت ۱۸ در مسجد امام رضا(ع) شهرک سرآسیاب برگزار می‌شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سعيد چهارشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۵۸

آفرین به این همه شکوه و عظمت! درود خدا بر شما زنان و مردانی که بار دیگر حماسه آفریدید.إن شاء ا.. شفاعت شهیدان شامل حال شما خوبان شود. ( آمین )