آوای جنوب

تشییع باشکوه جانباز و یادگار هشت سال دفاع مقدس در گچساران+تصاویر

tn_aftb_jnwb_12عصر امروز و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد، مراسم تشییع یکی از یادگاران هشت سال مقدس برگزار شد.

آوای جنوب؛

عصر امروز و با حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم و مسئولان گچساران و شهرهای اطراف همچنین سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم تشییع و خاکسپاری سرهنگ پاسدار جهان‌پناه سیناء در این شهرستان برگزار شد.

وی از جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که مسئولیت‌های مختلفی از جمله مسئول تعاون سپاه ناحیه گچساران، مسئول ستاد پشتیبانی و کمک‌های مردمی به جنگ در گچساران، مسئول طرح و برنامه سپاه ناحیه گچساران، مسئول بسیج تیپ احمد بن موسی(ع) شیراز، جانشین معاونت برنامه و بودجه تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد، جانشین معاونت نیروی انسانی تیپ ۴۸ فتح، مسئول معاونت نیروی انسانی تیپ جنگ‌های نوین شیراز و مسئول حفاظت سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح کل کشور در کارنامه این جانباز و یادگار دیده می‌شود.

گفتنی است که سرهنگ پاسدار جهان‌پناه سینا بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.tn_aftb_jnwb_12 tn_aftb_jnwb_13 tn_aftb_jnwb_16

 

 

 

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ترک قشقایی گفت:

    باعرض تسلیت خدمت خانواده داغدارایشان…انشاالله خداوندمنان روحشان راقرین رحمت فرمایند…وبرای بازماندگان ازخداوند متعال صبرجزیل مسئلت دارم…

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president