آوای جنوب

تزریق بیش از ۵هزار دوز واکسن کرونا به جامعه هدف در گچساران

آوای  جنوب،

به گزارش آوای جنوب آرین غلامیان در نشست شورای اداری گچساران گفت: براساس رنگبندی وضعیت شهرستان گچساران همچنان نارنجی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۶ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان های رجایی و نفت بستری هستند که از این تعداد ۲۵ بیمار مبتلا قطعی هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران اذعان کرد: از مجموع بیماران بستری شده در بخش کرونا هفت بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

غلامیان ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ۳۴ هزار و ۶۸۵ تست کرونا از افراد مبتلا و مشکوک دریافت شده که از مجموع تست های دریافتی ۹هزار و ۶۵۰مورد مثبت قطعی شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه  از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۹هزار و ۱۴۷ نفر از افراد مبتلا به کرونا بهبود یافته اند، تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۲۶ نفر مبتلا به کرونا  جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران در ادامه به واکسیناسیون جامعه هدف سالمند اشاره و اذعان کرد: تا کنون ۸۵درصد از افرادی بالای ۸۵ سال واکسن کرونا را دریافت کرده و مابقی این افراد تمایل به تزریق واکسن کرونا نداشتند.

غلامیان با اشاره به اینکه جامعه هدف سالمند بالای ۷۰ الی ۸۰سال سه هزار و ۳۰۰ نفر هستند که تزریق واکسن کرونا این افراد در مراکز بهداشتی در حال انجام است، گفت: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته واکسینه افراد بالای ۶سال از هدف آینده آغاز خواهد شد.

وی افزود:تاکنون بالغ بر ۵ هزارو۳۰۰واکسن کرونا در این شهرستان به جامعه هدف تزریق شده است و تاکید براین است که این رنگ بندی های کرونایی ما را نیز فریب ندهند و به همین خاطر بایستی عادی انگاری در سطح شهرستان کنار گذاشته شود و گشت های مشترک همچنان با قوت و حساسیت بیشتری اقدامات را پیگیری کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president