آوای جنوب

تذکرفرماندار بویراحمد به مدیران: تجربه عید فطر سال گذشته در بویراحمد تکرار نشود

دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام تعطیلات پیش رو از قطع آب، برق، گاز دستگاه‌های شهرستانی خودداری کنند تا بتوان خدمات مطلوبی به مسافران و گردشگران ارائه کرد

فرماندارفرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه نباید تجربه عید فطر سال گذشته در شهرستان تکرار شود، گفت: مدیران شهرستانی در ایام تعطیلات عید فطر به‌صورت آماده‌باش باشند.

آوای جنوب؛

هوشنگ یاری‌پور صبح امروز در کارگروه گردشگری شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه در آستانه عید سعید فطر هستیم و باید آمادگی لازم برای خدما‌ت‌رسانی به مسافران را داشته باشیم، گفت: مرکز کهگیلویه و بویراحمد گردشگرپذیر بوده و این جلسه به منظور آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان به مسافران در تعطیلات عید فطر است.

فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه در عید فطر سال گذشته بیش از یک میلیون گردشگر به پایتخت طبیعت ایران وارد شدند و در این بین شاهد کمبودها و نواقصاتی در سطح شهرستان بودیم، گفت: در سال‌جاری نباید تجربه سال گذشته تکرار شود.

این مسئول از دستگاه‌های خدمات‌رسان و عضو ستاد تسهیلات خدمات سفر خواست تا با آمادگی کامل از مسافران و گردشگران پایتخت طبیعت ایران استقبال کنند و خدمات لازم را ارائه کنند.

وی تصریح کرد: در ایام تعطیلات عید فطر تمامی مدیران باید در حالت آماده‌باش باشند و در این ایام نباید به مرخصی بروند تا حداکثر رضایت مسافران از خدمات‌دهی ستاد تسهیلات سفر حاصل شود.

فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه نباید به گونه‌ای عمل شود که تجربه عید فطر سال گذشته تکرار شود، گفت: در عید فطر سال گذشته با توجه به خیل گردشگران به مرکز استان با مشکلاتی مواجه شدیم که امیدواریم امسال این کار ساماندهی شود.

یاری‌پور با بیان اینکه چندین سال است که از کمبود زیرساخت‌ها حرف می‌زنیم و همواره گلایه داریم، گفت: اینکه زیرساخت‌ها محدود هستند کاملا صحیح بوده ولی باید حداقل امکانات برای رضایت مسافران حاصل شود.

ضرورت تشکیل کمیته بحران در دستگاه‌های شهرستانی

مسئول ارشد اجرایی شهرستان بویراحمد در بخشی دیگر از سخنان خود به آتش‌سوزی‌های اخیر در شهرستان اشاره کرد و گفت: تمامی دستگاه‌ها و مدیران شهرستانی در بحث مهار آتش‌سوزی‌ها همکاری لازم را داشته‌اند.

وی بر ضرورت تشکیل کمیته بحران در دستگاه‌های اجرایی شهرستان بویراحمد تاکید کرد و گفت: این کمیته در هر دستگاه باید فعال شود تا در مواقع بحرانی وارد میدان شوند.

یاری‌پور با اشاره به آتش‌سوزی چند روز گذشته در منطقه دلی‌بجک ده‌شیخ و اخبار منعکس شده در این خصوص بیان کرد: در آتش‌سوزی‌ها قبل از اینکه آتش مهار شود خبر میزان خسارات وارده بر روی خروجی سایت‌ها بوده که رئیس منابع طبیعی شهرستان باید این امر را ساماندهی کند.

فرماندار بویراحمد در بخشی دیگر از سخنان خود به وضعیت سرویس‌های بهداشتی در شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: در سال‌جاری اعتباراتی برای چشمه‌های سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده که شهرداری باید مکان و تعداد آن را مشخص کند.

این مسئول اذعان کرد: میراث فرهنگی با توجه به کمبود سرویس بهداشتی در امکان گردشگری و تفریحی شهرستان از سرویس‌های سیار سپاه فتح استفاده کند و آن‌ها را در مکان‌های پرتردد نصب کند.

یاری‌پور از پلیس راهور و نیروی انتظامی خواست تا در راستای روان‌سازی بار ترافیک و تامین امنیت اماکن گردشگری شهرستان بویراحمد اقدامات و همکاری لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام تعطیلات پیش رو از قطع آب، برق، گاز دستگاه‌های شهرستانی خودداری کنند تا بتوان خدمات مطلوبی به مسافران و گردشگران ارائه کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president