آوای جنوب

تجمع بازاریان گچساران در اعتراض به سنگ فرش کردن خیابان در فرمانداری+ تصاویر

از زمانی که موضوع طرح سنگ فرش کردن خیابان بلادیان به ما اطلاع‌رسانی شد، ما اعتراض خود را به این طرح اعلام کردیم

IMG-20150423-WA0005جمعی از بازاریان مرکز شهر گچساران پیش از ظهر امروز در محل فرمانداری این شهرستان تجمع و نسبت به طرح سنگ فرش کردن این خیابان اعتراض کردند.

آوای جنوب؛

پیش از ظهر امروز عده‌ای از بازاریان مرکز شهر گچساران ( خیابان بلادیان ) با تجمع در فرمانداری این شهرستان نسبت به طرح سنگ فرش کردن خیابان بلادیان اعتراض کردند.

این بازاریان معتقد بودند که با اجرای طرح زیباسازی و سنگ فرش کردن خیابان بلادیان، کسب و کار آن‌ها در بازار از رونق می‌افتد.

یکی از این بازاریان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: ما نسبت به اجرای طرح سنگ فرش کردن خیابان بلادیان معترض هستیم به دلیل اینکه با اجرای این طرح بازار ما از رونق می‌افتد.

وی با بیان اینکه تردد خودروها و افراد در خیابان بلادیان سبب رونق بازار می‌شود، افزود: با اجرای طرح سنگ فرش این خیابان، کار و کاسبی ما تعطیل می‌شود.

این بازاری ابراز کرد: از مسئولان درخواست داریم که از اجرای این طرح جلوگیری کنند و برای کار و کاسبی ما فکری به حال ما کنند.IMG-20150423-WA0003

یک بازاری دیگر خیابان بلادیان گفت: از زمانی که موضوع طرح سنگ فرش کردن خیابان بلادیان به ما اطلاع‌رسانی شد، ما اعتراض خود را به این طرح اعلام کردیم.

وی بیان کرد: ما تاکنون چندین بار نسبت به اجرای این طرح شکایت کرده‌ایم ولی هنوز نتیجه‌ای نگرفته‌ایم و تکلیف ما هنوز مشخص نشده است.

این بازاری گفت: طرح سنگ فرش کردن خیابان بلادیان طرح کارشناسی شده نیست و اجرای این طرح نه تنها نفع و سودی برای ما ندارد بلکه زمینه نارضایتی بازاریان و شهروندان را فراهم می‌کند.

فرماندار گچساران در همین زمینه اظهار داشت: به زودی جلسه‌ای در این زمینه برگزار و همه چیز در این جلسه مشخص می‌شود.IMG-20150423-WA0001

عبدالرحیم رحیمی با اشاره به اینکه تا دو هفته آینده جلسه‌ای با حضور کارشناسان و بازاریان برای بررسی این طرح برگزار می‌شود، افزود: در این جلسه نظرخواهی نسبت به اجرای این طرح انجام می‌گیرد.

وی ابراز کرد: امیدواریم برگزاری این جلسه خروجی مثبتی به همراه داشته باشد و مشکلات را برطرف کند.IMG-20150423-WA0006

شهردار گچساران نیز در همین زمینه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان شهرستان به طور قطع کاری نمی‌کنند که به ضرر بازاریان باشد و این مد نظر ما است.

اردلان زینل‌زاده با اشاره به اینکه طرح سنگ فرش کردن خیابان بلادیان در دست مطالعه است، بیان کرد: تا ۱۰ روز آینده این مسئله تعیین تکلیف و به اطلاع مردم می‌رسد.

وی گفت: برای خروجی طرح به طور قطع از نظرات شهروندان استفاده می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. گچسارانی گفت:

    این هم یک تصمیم بدون مطالعه دیگه.

  2. بی نام گفت:

    واقعا جای تاسف هست برای این بازاریان حقشونه آقای شهردار یکمی از کار رو انجام بده و بقیه اش بسپاره به دست خدا تا بفهمن که این کار به نفع خودشونه

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president