آوای جنوب

به مناسبت هفته تأمین اجتماعی

تجلیل فرماندار از تلاشگران حوزه تأمین اجتماعی گچساران + تصاویر

۱۱۱۱۱۱۱۴۰۰۲۰۱۰۲۱۰۴فرماندار گچساران به مناسبت هفته تأمین اجتماعی از کارکنان خدوم این نهاد در شهرستان تقدیر کرد.

آوای جنوب؛

ظهر امروز به مناسبت هفته تأمین اجتماعی، مدیر و کارکنان تأمین اجتماعی شهرستان گچساران با حضور در محل فرمانداری و در نشستی صمیمی با فرماندار گچساران دیدار و گفت‌وگو کردند.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران در این نشست ضمن تبریک به مناسبت هفته تامین اجتماعی، اظهار کرد: نهاد تامین اجتماعی پشتوانه‌ای قوی برای جامعه کارگر و زحمتکشان جامعه بوده که با نهایت دقت و تلاش به این قشر خدمات‌رسانی می‌کند.

وی با اشاره به جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه این سازمان با قشر زحمت‌کش جامعه در ارتباط است، افزود: توفیق خدمت‌رسانی به مردم در این نهاد بسیار ارزشمند است.

فرماندار گچساران، تأمین اجتماعی را از مهم‌ترین نهادهای حمایتی در کشور دانست و تصریح کرد: این نهاد با حجم بالای کار و تحت پوشش قراردادن قشر عظیم جمعیتی کشور تاکنون در راستای خدمت‌رسانی به مردم نیز خوب عمل کرده است.

رحیمی در ادامه با بیان اینکه خدمت و کمک به نیروهای مولد و فعال اقتصادی نقش چشمگیری در توسعه کشور دارد، عنوان کرد: دولت تدبیر و امید اهتمام ویژه‌ای در استفاده از ظرفیت‌های این نهاد جهت خدمات‌رسانی به اقشار مختلف مردم دارد.

این مسئول به نقش مهم و کلیدی نهاد تامین اجتماعی در زمینه‌های مختلف عدالت اجتماعی، رونق اقتصادی، رونق اجتماعی، فقرزدایی و تقویت جایگاه صنعت در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: با اشاره به حجم گسترده فعالیت‌های این نهاد در شهرستان، اذعان کرد درست که این نهاد روزانه با حجم کثیری از مردم در ارتباط بوده و وظایف سنگینی بر عهده دارد اما باید همیشه تکریم ارباب رجوع را در اولویت‌کاری خود قرار دهد.

فرماندار گچساران، رسیدگی به امورات مردم با گشاده‌رویی و سعه صدر را وظایف همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواند و گفت: تا رضایت مردم نباشد هیچ پیشرفتی در سطح شهرستان حاصل نمی‌شود.

گفتنی است؛ مدیران و کارکنان تامین اجتماعی گچساران در این نشست ضمن ارائه گزارش عملکردی از این مجموعه در شهرستان نیز مشکلات خود را با فرماندار در میان گذاشته و در این راستا از فرماندار قول مساعد جهت کمک و به همکاری با این نهاد گرفتند.

طی این نشست ضمن تجلیل از کارکنان خدوم این نهاد در شهرستان نیز با اهدای لوح یادبود و هدایایی از زحمات سرپرست تامین اجتماعی شهرستان تقدیر شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president