آوای جنوب

در اختتامیه مسابقات «مدهامتان» صورت گرفت

تجلیل از مسن‌ترین مؤذن کهگیلویه

۱۳۹۴۰۸۲۰۰۰۱۰۲۴_PhotoAدر جشنواره قرآنی «مدهامتان» از سید حاصل افشار به عنوان مسن‌ترین مؤذن شهرستان کهگیلویه تجلیل شد.

آوای جنوب؛

دهمین جشنواره قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد که به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در دهدشت برگزار می‌شد عصر امروز با معرفی چهره‌های برتر قرآنی به کار خود پایان داد.

حجت‌الاسلام یوسف عمران‌نژاد در اختتامیه این آیین معنوی با بیان این‌که قران روش درست زیستن را به انسان می‌آموزد اظهار داشت: زندگی حقیقی ما با عمل به دستورات قرآن و در پرتو علم به رهنمودهای کتاب الهی شکل می‌گیرد.

امام جمعه سوق به نقش قرآن در ابعاد مختلف زندگی بشری اشاره کرد و گفت: هیچ کتاب آسمانی دیگری جایگاه لذت بخش ارتباط اطمینان آور با خداوند و رازگویی را ندارد.

عمرانی‌نژاد با عنوان این‌که در قرآن فرسودگی و کهنگی وجود ندارد افزود: نقش برجسته دیگر قران این است که از سابقه تاریخ بشر خبرهای مطابق واقع را نقل کرده و ظرفیت جهان شمولی دارد.

وی جاری شدن اخلاق قرآنی در جامعه را کمک به بالندگی و توسعه خواند و تصریح کرد: زندگی قرآنی سعادت بشری را به همراه دارد.

به گزارش فارس،در آیین اختتامیه این مسابقات که با شرکت ۱۳۰ نفر از چهره‌های قرآنی برگزار شده بود نفرات برتر هر رشته معرفی و تجلیل شدند.

هم‌چنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در اقدامی تحسین برانگیز از پیرترین موذن شهرستان که نوای ملکوتی اذانش در مسجد جامع شهر مایه مباهات بود در این جشنواره تجلیل کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president