آوای جنوب

تاکید فرماندار گچساران بر افزایش کیفیت خدمات درمان

آوای جنوب 

فرماندار گچساران گفت: با بهره‌برداری رسیدن پلی کلینیک تامین اجتماعی شاهد افزایش کیفیت ارائه خدمات در درمانگاه تامین اجتماعی خواهیم بود.

تاکید فرماندار گچساران بر افزایش کیفیت خدمات درمان

به گزارش آوای جنوب از گچساران، پیش ازظهر امروز مدیرکل تامین اجتماعی استان به همراه رئیس تامین اجتماعی شهرستان با فرماندار گچساران به منظور بررسی و رفع مشکلات حوزه تامین اجتماعی و رفع مشکلات افراد تحت پوشش نشست و گفت‌وگو کردند.

 در این دیدار عباس نورمحمدی با بیان اینکه بیش از ۳۲۰ هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد به صورت اصلی و تبعی زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارند، گفت:  تعداد بیمه شدگان اصلی شهرستان  گچساران بیش از ۳۱ هزار نفر است که  با احتساب افراد تحت تکفل، به بیش از ۸۰ هزار نفر می‌ رسد.

 وی  ادامه  داد:  با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی برخی از کارگاه‌ها  تعداد افراد بیمه بیکاری افزایش یافته است.

 مدیرکل تامین اجتماعی گچساران عنوان کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۹۰۰ کارگر ساختمانی در این شهرستان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که  ماهانه به طور میانگین بیش از ۱۴۰میلیارد ریال حقوق به مستمری بگیران تامین اجتماعی شهرستان گچساران پرداخت می شود.

وی تعداد مستمری بگیران این شهرستان را پنج هزار و ۵۰۰ نفر ذکر کرد و گفت: این تعداد مستمری بگیران با احتساب افراد تحت تکفل ۱۳ هزار نفر هستند.

 نورمحمدی در ادامه به روند اجرایی پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود:  این پروژه تاکنون بیش از ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان دولت به بهره برداری می‌رسد.

 مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: کلنگ احداث ساخت پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در خرداد ماه سال ۹۶ به زمین زده شد و  امیداوریم که این پروژه به  زودی به بهره‌برداری رسد.

وی ادامه داد: پلی کلینیک تامین اجتماعی گچساران در سه طبقه  و  دارای بخش‌های مختلفی از جمله پزشکان متخصص اطفال، دندانپزشکی، قلب و عروق، داخلی، مغز و اعصاب، زنان،گوش، حلق و بینی و مامایی خواهد بود.

این مسوول تصریح کرد:  این پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی دارای آزمایشگاه، رادیولوژی، تست‌های ورزش، اتاق عمل سرپایی، سونوگرافی، داروخانه، اندوسکوپی، تزریقات و پانسمان است.

 در ادامه علیرضا اتابک بر تکمیل و بهره‌برداری رسیدن این پروژه تاکید کرد و گفت: این پروژه  یکی از پروژه‌هایی است که در سطح ملی قرار دارد.

 فرماندار گچساران  ادامه داد: با بهره‌برداری رسیدن این پروژه دیگر نیازی نیست که بیمه شدگان برای درمان و مداوا به شهرستان‌های دیگر مراجعه کنند.

وی ابراز کرد: با بهره‌برداری رسیدن پلی کلینیک تامین اجتماعی شاهد افزایش کیفیت ارائه خدمات در درمانگاه تامین اجتماعی خواهیم بود.

انتهای پیام/۸۲۰۳۱

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president