فرماندار گچساران خواستار تعامل بین شرکت گاز و صاحبان جایگاه ‌های سوخت CNG شد.

تاکید فرماندار گچساران برتعامل بین صاحبان جایگاه‌های سوخت   CNG  با شرکت گاز

به گزارش آوای جنوب از گچساران، نشست فرماندار گچساران با  صاحبان جایگاه  سوخت CNG  و رئیس شرکت گاز به منظور رفع موانع و تاکید بر رعایت نکات بهداشتی و اقدامات ایمنی  برگزار شد.

 در این نشست علیرضا اتابک با اشاره به اینکه تعطیلی جایگاه‌ های سوخت   CNGموجب نارضایتی شهروندان شده است، گفت: در گچساران چندین جایگاه سوخت سی. ان .جی وجود دارد که یکی از  صاحبان جایگاه  سوخت بخش خصوصی متاسفانه به علت افزایش بدهی به شرکت گاز تعطیل شده است.

 فرماندار گچساران با تاکید بر اینکه باید زمان پرداخت بدهی جایگاه داران به شرکت گاز کوتاه تر شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه مدت زمان پرداخت جایگاه داران به شرکت گاز یک ماه است  متاسفانه جایگاه داران  در موعد مقرر نسبت به پرداخت بدهی خود به شرکت گاز اقدام نمی کنند.

 وی با اشاره به بدهی  یکی از جایگاه سوخت  CNG به شرکت گاز گفت: یکی از جایگاه‌های سوخت  تنها بیش از ۴۰۰ میلیون تومان به شرکت گاز بدهی دارد که انتظار می‌رود این جایگاه نسبت به بدهی  و راه‌اندازی مجدد اقدام کند.

 اتابک خواستار تعامل مابین  صاحبان جایگاه‌ سوخت   CNGو شرکت گاز شد و خاطرنشان کرد: با رسیدگی و حل مشکلات جایگاه ها باید مشکلات مردم را در سوخت گیری رفع کنیم.