آوای جنوب

تاجگردون : نباید اجازه بدهیم که فضای انتخابات موتور کار و تلاش را دراستان ضعیف کند

باید تلاش کنیم تا چند سال آینده کلمه محرومیت از استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر گچساران حذف شود

تاجگردوننماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسولین استانی گفت: نباید اجازه بدهیم که فضای انتخابات موتور کار وتلاش را ضعیف کند .

آوای جنوب / سمیرا نصاری

غلامرضا تاج‌گردون پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری گچساران که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور و هیئت همراه وی، مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، افزود: نمی‌توانیم بگوییم گچساران شهر محرومی بوده و نباید هم محروم باشد چرا که باید تلاش کنیم تا چند سال آینده کلمه محرومیت از استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر گچساران حذف شود.

تاجگردون با بیان اینکه روستاها از لحاظ وضعیتی نا مناسبی دارند گفت : ما باید نگاه یکسانی نسبت به شهرها وروستاها داشته باشیم.
وی در ادامه بیان کرد که گچساران دارای ظرفیت بالا و از لحاظ شاخص زیر بنایی آب ،برق وگاز. می باشد هم دارای ظریفت بالا وهم معضل می باشد.
تاجگردون بر ایجاد امکانات مناسب و مطلوب در روستاهای شهرستان گچساران تأکید کرد و گفت: ضروری بوده که با کمک دولت مردان زیرساخت‌های لازم در روستاهای شهرستان گچساران فراهم شود.
تاجگردون بیان کرد: با بررسی که امروز انجام شده مشاهده کردید که کوچه ها وخیابان ها تک تک در حال کار کردن می باشند و آن هم از برکت نظام جمهوری اسلامی می باشد.

وی بیان کرد:در این مناطق کار به خوبی انجام می شود اما آن چیزی که در برنامه ی توسعه ی بلندمدت شما وجود دارد به دلایل فرهنگی خوب نتوانسته کار بکند و این دلایل باید توجیح پذیر باشد و نباید غیر موجه باشد و اما آن چیزی را که می شود خیلی خوب کار کرد پیاده کردن طرح در امر تولید و اشتغال می باشد.

تاجگردون ادامه داد : امروز از نظر زیر ساختی در مسیری هستیم که می شود کار کرد و این مدار تولید سرمایه گذاری می خواهد.
وی افزود که ما باید تلاش کنیم که یک روستایی که در روستا زندگی می کند از بین نرود و آمادگی پرورش و کار. وتولید بهتر را داشته باشد.
تاجگردون در ادمه خطاب به فرماندار و معاونت استانداری افزود که ما نباید اجازه بدهیم که فضای انتخابات موتور کار و تلاش را ضعیف کند و باید تلاش کنیم که موتور کار با سرعت تمام و خوب کار کند و اینها همه به سبد دولت بر می گردد و ما نباید به خاطر فضای انتخابات مردم را از خدمت محروم کنیم .

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. شرمت الله گفت:

    درود بر تو حاج غلام عزیز

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president