آوای جنوب

تاجگردون : عبور از مشکلات گچساران نیازمند همدلی بین مسئولان و مردم است

همه باید دست به دست هم دهیم و با وحدت هر چه بیشتر در راستای برطرف کردن مشکلات در سطح شهرستان گام برداریم

DSC01451نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: برطرف کردن مشکلات گچساران در گرو وحدت مسئولان و مردم است.

آوای جنوب؛

غلامرضا تاجگردون در نشست هم اندیشی شب گذشته در منزل امام جمعه شهرستان گچساران  با روسای جدید و سابق ادارات و برخی چهره‌های سیاسی شهرستان با تسلیت ایام فاطمیه(س) و تبریک سال نو، اظهار داشت: علما چتر امت هستند و هر چه این چتر گسترده‌تر باشد، آرامش در جامعه بیشتر می‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه ولی فقیه نماینده به حق حضرت امام زمان(عج) در زمان غیبت هستند، افزود: جامعه انتظار دارد که چتر ولایت گسترده باشد تا همه مردم زیر این چتر احساس آرامش کنند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام جمعه نماینده ولی فقیه در شهر ما بوده و چتر این امام باید گسترده باشد، گفت: من به دلیل برگزاری این نشست به همت امام جمعه از وی تشکر می‌کنم.

تاجگردون به مشکلات در سطح کشور و شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: عبور از بحران‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی هر کدام نسخه خاص خود را دارد.

وی تصریح کرد: کشور ما اکنون با مشکلاتی همچون اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی رو به رو بوده و هر کسی وظیفه دارد تا برای برطرف کردن مشکلات تلاش و گام بر دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جامعه مانند بدن انسان است، گفت: همان‌گونه که انسان به آب، غذا و سلامتی نیاز دارد، جامعه نیز به پاسداری از ارزش‌ها، فرهنگ سالم و شادی سالم نیاز دارد.

تاجگردون برطرف کردن مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در کشور را در گرو وحدت دانست و بیان کرد: وحدت به معنای این بوده که همه با هم برای اعتلای جامعه تلاش کنیم.

وی تأکید کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و با وحدت هر چه بیشتر در راستای برطرف کردن مشکلات در سطح شهرستان گام برداریم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president