آوای جنوب

تاجگردون: اگر ۵ + ۱ به دنبال زیاده خواهی باشد ایران از پشت میز مذاکره بلند خواهد شد

تاجگردون گفت: تیم مذاکره‌کننده مورد تأیید مقام معظم رهبری است و اگر طرف مقابل به دنبال زیاده‌خواهی و از بین بردن حق ایران باشد، ایران از پشت میز مذاکره بلند خواهد شد

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی از افزایش ۶۵۰ میلیارد تومانی اعتبارات حوزه فرهنگی در سال آینده خبر داد.

آوای جنوب؛

غلامرضا تاجگردون عصر امروز و پس از اتمام آیین پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی شده این شهرستان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان آماری از افزایش اعتبارات فرهنگی در لایحه بودجه سال آینده اظهار کرد: در سال آینده افزایش ۶۵۰ میلیارد تومانی اعتبارات فرهنگی را خواهیم داشت.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان افزایش بودجه مناطق محروم کشور گفت: برای سال آینده افزایش ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی مناطق محروم را خواهیم داشت.

وی در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگاران در خصوص مذاکرات هسته‌ای و نوع برخوردی که جمهوری اسلامی با طرف مقابل در صورت زیاده‌خواهی خواهد داشت، تصریح کرد: ایران زیاده‌خواهی طرف مقابل را نمی‌پذیرد و مذاکره منطقی مدنظر جمهوری اسلامی است.

تاجگردون گفت: تیم مذاکره‌کننده مورد تأیید مقام معظم رهبری است و اگر طرف مقابل به دنبال زیاده‌خواهی و از بین بردن حق ایران باشد، ایران از پشت میز مذاکره بلند خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. محمود،ب،گچ گفت:

    سلام حاجی فدایی داری

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president