کد خبر : 41968
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 آذر 1398 - 21:54

تاجگردون:موتور توسعه را به کسی که با شعار پایان تبعیض قدم به میدان نهاده نخواهم سپرد/ماجرای قیر ذخیره شده چیست

تاجگردون:موتور توسعه را به کسی که با شعار پایان تبعیض قدم به میدان نهاده نخواهم سپرد/ماجرای قیر ذخیره شده چیست

آوای جنوب موتور توسعه را به کسی که با شعار پایان تبعیض قدم به میدان نهاده نخواهم سپردنماینده مردم گچساران و باشت امروز پنجشنبه با حضور در همایش هم اندیشی با مردم گناوه لری گچساران دیدار و گفت و گو کرد. غلام رضا تاجگردون در همایش هم اندیشی با مردم گناوه(بویراحمد گرمسیر) گچساران، با بیان

آوای جنوب
موتور توسعه را به کسی که با شعار پایان تبعیض قدم به میدان نهاده نخواهم سپردنماینده مردم گچساران و باشت امروز پنجشنبه با حضور در همایش هم اندیشی با مردم گناوه لری گچساران دیدار و گفت و گو کرد.
غلام رضا تاجگردون در همایش هم اندیشی با مردم گناوه(بویراحمد گرمسیر) گچساران، با بیان اینکه جامعه امروز ما در کنار ایران کهن یک چتری بر این جامعه است گفت: چتر ولایت چتری است که رسول پیامبر و قران بیان کرده و باید اینقدر گسترده باشد که همه احاد مردم در ان احساس ارامش کنند.
تاجگردون تصریح کرد: خود من تبعیض را رفع می کنم کسی نمیتواند تبعیض را بردارد نه اجاره کسی هستم نه بله قربان کسی هستم نه نیاز به پست دارم ولی موتور توسعه رشد را به کسی که باشعار پایان تبعیض قدم به میدان نهاده نخواهم سپرد.
وی گفت: متاسفانه برخی تمایل دارند این چتر را کوچک نمایش دهند یا این بگویند این چتر مال من است و دیکران شریک نیستند نتیجه این اخلاق چه میتواند باشد؟
تاجگردون اظهار داشت: یکی امثال من سماجت به خرج میدهد چون خون دیده تاریخ دیده جنگ رفته مقاومت می کنند و خیلی زیر چتر خود را رها می کنند میروند جای دیگر.
وی افزود: هنر اینجانب این است که با قلم کار شما را انجام بدهم نه با مهمانی رفتن یا زنگ زدند.
تاجگردون ادامه داد: این روزها برخی تلاش دارند جامعه را دوقطبی اعلام کنند ذهن مردم را مشوش کنند هم اکنون شرایط خبلی سخت است ۹۰ درصد فکرم بر این است یکشنبه جلسه تلفیق بوجه را با این وضع کشور چگونه ببندیم.
وی افزود: هم اکنون با این جمعیت تحت فشار طرح های راکد بازنشستکان و تورم و… را باید به هم وصل کنیم.
تاجگردون بیان کرد: دوبار جاده گناوه را بهسازی و درست کردیم الان میخواهیم سنگ فرش کنیم زمین چمن کنیم اب شرب را اجرایی کنیم و دولت محترم قول داده و تمهیدات بلند مدت حل خواهد شد.
نماینده مردم گچساران و باشت گفت: چرا باید برخی با سرنوشت مردم این رفتار را داشته باشند وقتی نمی توانند کار مفید انجام دهند نباید بگذاریم موتور توسعه از حرکت بایستد.
تاجگردون گفت: اهالی روستای گناوه انسان های ازاده ای هستند لذا فارغ از هر نوع نگاهی باید مسیر را همه با هم پیش ببریم.
تاجگردون زمین چمن مصنوعی، سنگ فرش؛ و بهسازی روستای گناوه لری را از دیگر اقدامات پیش رو اعلام کرد.
وی ابراز کرد: یک مقدار دقت کنیم این روزها حرف و تهمت زیاد زده میشود به دوستان و رقبا عرض می کنم دنبال توهین و افترا نروید.
تاجگردون تصریح کرد: بنده به اهداف خود ۸۵ درصد رسیده ام تمام مسبرهایم از ۹۰ کیلومتر سه کیلومتر مانده دههها موضوع کفتم ولی اکر دچار اخلال بشویم کارمان زار است.
وی از رشد بودجه استان در چند سال گذشته در استان اشاره کرد و گفت: بودجه کهگیلویه و بویراحمد در چند سال گذشته ۱۲۰۰ میلیارد تومان شده و کاندیدهای انتخاباتی باید بدانند چقدر صفر دارد بعد اظهار نظر کنند.
وی افزود: در پنج ماه گذشته ۱۵ میلیارد تومان قیر مجانی در اختیار گچساران قرار گرفت.
تاجگردون گفت: این قیرها کجا هستند چرا کوچه و خیابانها اسفالت نمی شود؟
وی با بیان اینکه نهضت قیر ۱۰۰۰ تن سهمیه است افزود: ۲۷۰۰ تن قیر در مخازن است ولی کار نمیکنند.
تاجگردون اظهار داشت: چرا با توجه به وجود قیر کار نمی شود؟ زیرا در این شهرستان چون دیکته میشود در این شرایط کار نکنید و همچین نگاهی در این شهرستان حاکم است کار نمیشود با توجه به اینکه خیابانها نیاز به اسفالت دارند.
وی گفت: حضور مسئولین کشوری در حوزه انتخابیه من به نفع مردمم است نه به نفع بنده.
تاجگردون گفت: این نوع تفکرات تفکرهای مسموم است اینکه میگویند سبیل نماینده چرب شده …نه سبیل من چرب نمیشود.
تاجگردون تصریح کرد: اختلاف افکنی نکنید چتر را سعی نکنید کوچک نشان دهید، من مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه ام را برطرف خواهم کرد.
وی در خاتمه تاکید کرد: شک نکنید انشالله موفق خواهید شد فقط در این مسیر، گول شعارها را نخورید. توازن

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.