آوای جنوب

رییس کانون قلم چی گچساران :

بی‌توجهی بنیاد ملی نخبگان کهگیلویه و بویراحمد به نخبگان گچسارانی

DSC_0006رئیس کانون قلم چی گچساران گفت: بنیاد ملی نخبگان در کهگیلویه و بویراحمد توجهی به نخبگان گچسارانی ندارد و این نخبگان نقش کمرنگی در این بنیاد دارند.

آوای جنوب؛

یدالله مرادی امشب در جشن تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری گچساران که در محل سالن آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد، اظهار کرد: امروز دانش‌آموزان و نخبگان برتر گچسارانی در این جشن بزرگ تجلیل می‌شوند تا ذره‌ای از تلاش مقدس آنها در راستای کسب علم و دانش که آموزه‎ای دینی بوده، ارج نهاده شود.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های اصلی نظام آموزش و پرورش نخبه‌پروری است، افزود: امروز نخبه‌پروری یک کار مهم، دشوار و اصولی بوده و با برنامه‌ریزی و استفاده از روش‌های نوین تحصیل صورت می گیرد.

مرادی با اشاره به شیوه تدریس و نخبه‌پروری در دیگر کشورها به ویژه ژاپن اضافه کرد: در این کشور هیچ‌گاه در مدارس دنبال حل مسائل و آسان کردن کار برای دانش‌آموزان نیستند بلکه در پی به چالش کشاندن آنها برای حل مسائل هستند.

مدیر سابق آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه در حال حاضر طرح شتاب آموزش و پرورش در حال اجرا است، یادآور شد: این طرح در راستای نخبه‌پروری تنظیم و در حال اجرا است.

مرادی ادامه داد: در حالی که گچساران دارای نخبگان زیادی در حوزه‌های مختلف از جمله علم و تحصیل است اما بنیاد ملی نخبگان در کهگیلویه و بویراحمد توجهی به این امر نکرده است.

وی تأکید کرد: بنیاد ملی نخبگان در کهگیلویه و بویراحمد توجهی به نخبگان گچسارانی ندارد و این نخبگان نقش کمرنگی در این بنیاد دارند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president