کد خبر : 8397
تاریخ انتشار : شنبه 2 خرداد 1394 - 15:58

بی‌توجهی ادارات کهگیلویه در اعمال قانون جذب فرزندان جانباز

بی‌توجهی ادارات کهگیلویه در اعمال قانون جذب فرزندان جانباز

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه از بی‌توجهی ادارات شهرستان نسبت اعمال ماده قانونی جذب فرزندان جانباز شاغل و بازنشسته انتقاد کرد. آوای جنوب؛ جشن میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و بزرگداشت روز جانباز پیش از ظهر امروز با حضور معاون امنیتی، سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان، جانبازان و ایثارگران در سالن اجتماعات دانشگاه

جانبازرئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه از بی‌توجهی ادارات شهرستان نسبت اعمال ماده قانونی جذب فرزندان جانباز شاغل و بازنشسته انتقاد کرد.

آوای جنوب؛

جشن میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و بزرگداشت روز جانباز پیش از ظهر امروز با حضور معاون امنیتی، سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان، جانبازان و ایثارگران در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور دهدشت برگزار شد.

بهنام صمدی‌فرد در آیین بزرگداشت روز جانباز با بیان این‌که جانبازان به مولایشان حضرت ابوالفضل(ع) اقتدا کردند میلاد بزرگ جانباز اسلام را فرصت مناسبی برای ارج نهادن به مجاهدت‌های رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: جانبازان با رشادت‌های خود همواره پاسداران و امانت‌داران شهیدان بوده و خواهند ماند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه از جانبازان به سند زنده ایثارگری و ترجمان بی‌بدیل جانفشانی و فداکاری در راه حفظ ارزش‌های اسلام نام برد و افزود: یادگاران دفاع مقدس شهدای زنده‌ای هستند که با سلاح ایمان و عقیده به نبرد با دشمنان رفته و جنگیدند.

صمدی‌فرد با بیان این‌که جانبازان به‌رغم مشکلات جسمی و روحی کمتر زبان به شکوه و گلایه می‌گشایند تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های این قشر بیکاری فرزندان است.

این مسئول خواستار اعمال ماده ۴۸ در جذب فرزندان جانبازان ۲۵ درصد به بالا در ادارات شهرستان شد و گفت: برخی از ادارات با وجود داشتن ردیف استخدامی از این ماده قانونی سرباز می‌زنند.

صمدی‌فرد تعداد فرزندان جانبازان با مدارک فوق دیپلم به بالا و به ثبت رسیده در بانک اطلاعاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان را ۲۵۰ نفر برشمرد و افزود: تاکنون مطابق با قانون در استخدام فرزندان جانبازان عمل کرده و اجازه تضییع حق هیچ کسی داده نشده است.

وی سرکشی از جانبازان ۲۵ درصد به بالا را یکی از برنامه‌های این بنیاد خواند و با بیان این‌که امکان تجلیل از همه جانبازان فراهم نیست تصریح کرد: در این مراسم از چهار جانباز عملیات بیت‌المقدس دارای درصد جانبازی ۲۵ به بالاتر تجلیل می‌شود.

صمدی‌فرد هم‌چنین اجرای طرح علمداران حماسه با محوریت ائمه جمعه شهرها را یادآور شد و گفت: در این طرح از جانبازان ۷۵ درصد به پایین در شهرها و بخش‌ها سرکشی می‌شود.

به گزارش فارس در این آیین از چهار نفر از جانبازان عملیات بیت‌المقدس تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.