آوای جنوب

رئیس پلی‌کلینیک تأمین اجتماعی گچساران:

بیمارستان تأمین اجتماعی نیاز اساسی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی گچساران

رئیس پلی‌کلینیک تأمین اجتماعی گچساران گفت: وجود بیمارستان تأمین اجتماعی در گچساران یکی از نیازهای اصلی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی است.

آوای جنوب؛

لقمان رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان اینکه بسیاری از بیماران تحت پوشش بیمه تأمین‌ اجتماعی این شهرستان برای انجام معالجات لازم پزشکی به دیگر بیمارستان‌ها یا شهرهای همجوار می‌روند، افزود: طی سال‌های گذشته پیگیر احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در گچساران بودیم که زمین و فضای ان نیز از طریق زمین شهری خریداری شد.

وی با بیان اینکه پروانه ساخت بیمارستان نیز دریافت شده بود، افزود: به دلایل مخالف از جمله کسری بودجه و برخی مشکلات مدیریتی این امر شامل گذشت زمان شد و قضیه ساخت بیمارستان به نوعی مورد موافقت قرار نگرفت.

رئیس پلی‌کلینیک تأمین اجتماعی گچساران با بیان این‌که یکی از دلایل عدم موافقت با احداث بیمارستان عدم وجود نرم جمعیتی اعلام شد، گفت: در این خصوص اعلام شد به دلیل اینکه تعداد بیمه‌شدگان تأمین احتماعی گچساران به حد نصاب نرسیده است، ساخت بیمارستان متنفی می‌شود.

رضایی ادامه داد: بر این اساس اعلام شده که برای تأسیس بیمارستان باید ۱۲۰ هزار بیمه شده وجود داشته باشد در حالی که گچساران دارای ۹۰ هزار بیمه شده است.

وی یادآور شد: به اعتقاد من نرم اعلام شده ویژه استان‌های برخوردار بوده در حالی که استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران از مناطق محروم به شمار می‌روند.

رضایی خاطرنشان کرد: در خصوص ساخت بیمارستان و دیگر مسائل مناطق محروم باید از نگاه دیگری دیده شوند.

رئیس پلی‌کلینیک تأمین اجتماعی گچساران با بیان این‌که در بسیاری از شهرستان‌های همجوار بیشتر از سه مرکز پلی‌کلینیک تأمین اجتماعی وجود دارد، بیان کرد: گچساران واقعا در خصوص مراکز پزشکی تأمین اجتماعی محروم واقع شده است.

رضایی افزود: مرکز پلی‌کلنیک تأمین اجتماعی گچساران تنها مرکز پزشکی تأمین اجتماعی با دو شیفت کاری و ۷۵ هزار بیمه شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president