کد خبر : 5793
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 - 2:28

بیش ازدوهزار نفردرکهگیلویه وبویراحمددر آزمون دکترا سال ۹۴ شرکت کردند + تاریخ آزمون

بیش ازدوهزار نفردرکهگیلویه وبویراحمددر آزمون دکترا سال ۹۴ شرکت کردند + تاریخ آزمون

نماینده تام الاختیارسازمان سنجش در کهگیلویه بویراحمدگفت:دو هزار و ۳۰۲ نفر در این استان همزمان با سراسر کشور در آزمون ورودی دوره دکترا تخصصی (PHD) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۴ با یکدیگر به رقابت پرداختند. آوای جنوب؛ مهدی شریف زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود:از این تعداد شرکت کننده یکهزارو ۶۴۳ نفر

نماینده تام الاختیارسازمان سنجش در کهگیلویه بویراحمدگفت:دو هزار و ۳۰۲ نفر در این استان همزمان با سراسر کشور در آزمون ورودی دوره دکترا تخصصی (PHD) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۴ با یکدیگر به رقابت پرداختند.۸۱۵۳۱۱۷۸-۶۳۱۷۷۸۳

آوای جنوب؛

مهدی شریف زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود:از این تعداد شرکت کننده یکهزارو ۶۴۳ نفر (معادل ۷۱ درصد) مرد و ۶۵۹ نفر (معادل ۲۹ درصد) زن بوده اند که در ۲۵۰ رشته امتحانی با یکدیگر رقابت کردند.

وی به نحوه پذیرش شرکت کنندگان در آزمون اشاره کرد و گفت: نحوه محاسبه نمره برای قبولی در آزمون دوره دکتری تخصصی (PHD) نیمه متمرکز سال ۹۴ شامل ۲۰ درصد معدل کارشناسی ارشد و ۸۰ درصد نیز نمره کتبی است که در این آزمون کسب می کنند.

شریف زاده اظهار کرد: افراد پذیرفته شده در این آزمون برای مرحله دوم و انجام مصاحبه به دانشگاه های متقاضی معرفی می شوند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در کهگیلویه بویراحمدگفت: امتیاز بندی قبول شدگان در مرحله دوم شامل ۷۰ درصد نمره مصاحبه و ۳۰ درصد نمره کتبی است که برای افراد پذیرفته شده لحاظ می شود.

وی تعداد کل شرکت کنندگان در آزمون دکتری کشور را ۲۰۱ هزار ۵۶۳ داوطلب عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۴۴ درصد زن و ۵۶ درصد مرد هستند.

آزمون ورودی دوره ) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۴ براساس برنامه زمانی پیش بینی شده صبح روز جمعه ۱۵ اسفند ۹۳ در ۵۳ شهرستان و مراکز استان های مختلف کشور برگزار شد.

نتایج اولیه این آزمون به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه در دهه سوم فروردین ماه ۹۴ منتشر می شود و انتخاب رشته اینترنتی برای مجازین نیز در دهه اول اردیبهشت ماه ۹۴ انجام می گیرد.

آزمون ورودی دوره دکترا تخصصی (PHD) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۴ صبح امروز در (یک نوبت) درحوزه امتحانی دانشگاه یاسوج برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.