آوای جنوب

فرمانده سپاه ناحیه گچساران:

بیداری اسلامی مهمترین دستاورد نهضت امام (ره) است

انصاریفرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه امروزانقلاب اسلامی طلایه‌دار حمایت از مظلومان و ستمدیدگان در جهان است ،گفت:دهه فجر از روزهای ماندگار در تاریخ ملت ایران است و در حقیقت نهضت حضرت امام (ره) زمینه ساز بیداری اسلامی در اقصی نقاط عالم شده است.

جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران پیش از ظهر امروز در مراسم گلباران و عطرافشانی گلزار مطهرشهدای این شهرستان گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی پایانی بر حکومت طاغوت و رهایی ملت ایران از یوغ استکبار بودودر حقیقت دهه فجر افتخاری برجسته و بزرگ در تاریخ پرفراز و نشیب ایران زمین است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از اراده الهی و در راستای احیای ارزش‌های فراموش شده اسلامی به وقوع پیوست،افزود:انقلاب اسلامی با رهبری امام (ره) و نثار خون هزاران شهید به ثمر نشست و دردوران دفاع مقدس با ایثارگری و رشادت های فرزندان انقلاب بیمه شد.

انصاری اظهارکرد: امروز دیگر انقلاب اسلامی ایران انقلابی پویا و فراگیر شده و حضور جوانان و نوجوانان پرشور سبب دلگرمی و خوشحالی دوستداران نظام شده و این در سایه برگزاری باشکوه هرساله مراسم‌ها و تبیین اهداف انقلاب است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با تاکیدبراینکه ارزش‌های انقلاب اسلامی باید همواره برای نسل جوانان و نوجوان ترویج و یادآوری شود،افزود: امروز ملت بزرگ ایران با داشتن بصیرت و بهره‌گیری از تعالیم انبیای الهی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری در برابر تهدیدات دشمنان ایستاده‌اند.

انصاری تصریح کرد:امروزنظام اسلامی طلایه‌دار حمایت از مظلومان و ستمدیدگان در جهان است واین افتخار در سایه انقلاب اسلامی و رهبری‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری ونیز حمایت بصیرت‌مندانه مردم شکل گرفته است.

وی اظهار کرد: دهه فجر از روزهای ماندگار در تاریخ ملت ایران است و در حقیقت نهضت حضرت امام (ره) زمینه ساز بیداری اسلامی در اقصی نقاط عالم شده است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران انقلاب اسلامی را بر گرفته از نهضت عاشورا دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی فصل جدیدی در تاریخ معاصر گشود و الحمدالله شاهدموفقیت‌های بسیاری در عرصه های مختلف جهانی هستیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president