آوای جنوب

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور گچساران در حمایت از متحصنین برجام

بیانیهبسم الله الرحمن الرحیم
به زعم دانشجویی ما که دوران امام راحل عظیم الشان را درک نکردیم این صحبت آن فرزانه دوران را مناسب این روزها می دانیم که فرمودند : الآن یک جریانى در کار است- من الآن نمى‏ خواهم اشخاص هیچ صحبتش بشود- اما جریانى هست در کار که اگر کسى توجه بکند به مسائلى که در این اواخر هى پیش آوردند، در روزنامه‏ هاى مختلف پیش آوردند، یک جریانى در کار است که آن جریان انسان را از این معنا مى‏ ترساند که بخواهد به‏ طور خزنده این کشور را باز هل بدهد طرف امریکا؛ بخواهند از این راه پیش بروند. و این یک مسئله‏ اى است که به قدرى اهمیت دارد در نظر اسلام و باید آن قدر اهمیت داشته باشد …………. اگر احتمال این را بدهید، باید مقابلش بایستید، نه اینکه اول یقین کنید به اینکه مسئله این طورى است. بعضى چیزهاست که اگر انسان احتمالش را بدهد، یک احتمال صحیحى بدهد، باید دنبال کند او را و به آن اعتراض کند. شما اگر احتمال بدهید- یک احتمال درستى- که یک مارى الآن توى این اتاق [هست‏] پا مى‏ شوید مى ‏روید بیرون؛ احتراز از آن مى‏ کنید .. صحیفه امام ج‏۱۴ ۴۳۷
سلام و درود خوبان عالم برشما حق طلبان و ایران دوستان که در یکی از حساس ترین مراحل انقلاب شکوهمند اسلامی ، به میدان آمده اید تا از حقوق تضییع شده ی ایرانیان در موضوع هسته ای دفاع کنید. کاری که به همت یک طلبه ی انقلابی آغاز شد و میرود تا سراسر کشور را فرا گیرد.درود بر شما متحصنین که با گذر از رفاه ، آسایش و آرامش خود و با پیروی از اندیشه ی سیاسی امام و منویات مقام معظم رهبری تمام قد در این مسیر به پا خواسته اید .
شما مصداق بارز شهدای شب زنده دارید……
قطعا نمایندگان محترم مجلس خوب می دانند که ، سردمداران آمریکای جهانخوار و مستکبر، همانند حیوانی است که هرگاه به او حمله کنی، عقب می نشیند و هرگاه بگریزی، در پی ات می دود.ما دانشجویان در دهه چهارم انقلاب بدون هیچ سابقه ای از درک دوران پرتلاطم انقلاب اسلامی و مرارت های انقلابیون ، با کمال تعجب دندان حیرت به انگشت گرفته ایم از مسئولینی که جاهلانه ، یا غافلانه و خدای ناکرده عامدانه در صدد عادی سازی روابط ایران با آمریکا هستند،وحاضرند به هرقیمتی این ملت را به طرف آمریکا هل دهند. اینان که به هرکیفیت دهه های چهارگانه انقلاب را درک کرده اند وبراساس قانون رسمی کشور عهده دار مسولیت در نظام شده اند ، آیا چند برگی از صحیفه ی امام (ره) را ورق زده اند؟؟اگر سراسر کلام و سیره عملی حضرت امام را بگردند ، یک مورد از تایید آن امام فرزانه در خصوص آمریکا و ایادی استکباری نمی بینند و امام حاضرما ، رهبر هوشمند انقلاب هم اینگونه است ، لذا تعجب بیشتر و طنز تلخ جانسوز ، و تعجب ملت در این است که براساس کدام ضعیف ترین ادله این همه اصرار به رابطه با آمریکا دارند؟؟
اینان بدانند که مصلحت اندیشی نا بجا و مصامحه کاری با آمریکای جهانخوار ، پایانی جز نابودی و استحاله ی جمهوری اسلامی نخواهد داشت.
تماس اتفاقی !!! رد و بدل نامه اتفاقی !!! توافق اتفاقی !! و در پی آن امضاهایی اتفاقی !!!
قدم زدن اتفاقی !!! و در نهایت دست دادن اتفاقی !!!! نامه نوشتن به وزیر رژیم منحوس سعودی آن هم در این شرایط اتفاقی !! نپذیرفتن دیدار از طرف طرف سعودی اتفاقی !! عدم موضعگیری جدی در برابر فاجعه منا که مبادا اصول روابط بین المللمان خدشه دارشود اتفاقی!! ندادن مجوز اعتراض در برابر سفارت آل سعود در تهران اتفاقی!! جان هزاران حاجی و بی احترامی به ملت بزرگ ایران توسط عده ای نشخوار کننده بی هویت سعودی ، فدای دیپلماسی خنده و خنده های اتفاقی !! با این حساب نام وزرات امور اتفاقی ، برازنده تر است تا وزارت امور خارجه …..
از راهی دور و قلبی پرشور و پردرد دست متحصنین را به گرمی می فشار یم و اگر لازم شد تا تهران راه می افتیم تا از حیثیت ایرانی و اسلامی خود دفاع نماییم .مجلس شورای اسلامی موظف به بررسی جدی موضوع برجام و ارایه طرح فوریت دار بر ای بررسی این اتفاقات اتفاقی خواهد بود و قطعا نمایندگان شجاع ملت نسبت به این موضوعات بی تفاوت نخواهند بود و سازشکاران هم بهتر است در مراسم غم انگیز استقبال از پیکرهای مظلوم حجاج ایرانی شرکت نکنند تا مبادا زحمات خود را برباد دهند . . بدون شک زمانی که تعمدی بودن این اتفاقات آشکار شود ، جنبش دانشجویی چنان برخوردی با آنان خواهد داشت که بازتابش سالیان سال بر صفحه ی تاریخ بماند .
شوری تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های گچساران

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president