آوای جنوب

بیانیه انتخاباتی ریحان محمدپور ده بزرگ به هوادارانش

به گزارش آوای جنوب دکتر ریحان محمدپور ده بزرگ کاندیدای میان دوره انتخابات گچساران و باشت به دلیل شرایط پیش آمده کرونایی در منطقه بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است؛

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دو شاخصِ جمهوریت و اسلامیت، هویت و عینیت پیدا می کند.

این دو رمز بالندگی کشور و نظام است.

مردم انقلابی شهرستانهای باشت و گچساران با خون شهدا و اعتقادِ عمیق شان، اسلامیتِ نظام و با شرکت در انتخابات جمهوریت نظام را امضا و تأیید کرده اند.

به اطلاعِ مردم شریف و انقلابی شهرستانهای باشت و گچساران می رساند، از آن جا که حضور در پروسهٔ انتخابات به نوعی احترام به قانون و ایجاد نظم و دموکراسی برای ارائه هر چه بهتر خدمت به مردم است. لذا نظر به توصیه ها و تأکیداتِ مراجع ذی صلاح که برای کنترل و مدیریت ویروسِ منحوسِ کرونا است، و الارغم استقبالِ پرشور و شعورِ شما مردم فهیم و انقلابی از اینجانب به عنوان یک وظیفه اخلاقی و انسانی بر خود واجب می دانم با تبعیت از تصمیم مسئولینِ نظام برای مدیریتِ بحران مذکور و همراه و همدل با شما نقش کوچکی در تعدیل و کاهشِ ویروس کرونا ایفا کنم.

با سپاس و تحیات وافر از بذلِ مهر و محبت شما مردمِ شریف که در این مدت اینجانب را مورد تفقد قرار داده اید و با توجه به اینکه صحت و سلامتی همشهریان عزیزم در اولویتِ همه برنامه ها قرار دارد و دیدارهای مردمی مستلزمِ ملاقات نزدیک و چهره به چهره با مردم است و با اهتمام به توصیه های مسئولین بهداشتی در راستایِ منعِ حضور در تجمعات و رعایت فاصله اجتماعی، جلسات و دیدارهای مردمی تا اطلاع ثانوی برگزار نخواهد شد.

با عذرخواهی از محضرِ مبارکِ یکایک شما خوبان که قرارِ ملاقات حضوری داشته ایم، با مساعد شدن شرایط کرونایی در خدمت همگان خواهم بود و صمیمانه از محبتهای بی دریغِ شما عزیزان سپاسگزارم.

«ریـحـان مـحـمـدپــور دهـبـزرگ»

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president