کد خبر : 5408
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 - 9:47

به پیروزی اصولگرایان در انتخابات آینده مجلس امیدواریم

به پیروزی اصولگرایان در انتخابات آینده مجلس امیدواریم

در استان ما شرایط لازم برای تعامل احزاب با مدیریت استان در حالت سرد قرار گرفته است و از استاندار و معاونت سیاسی می خواهیم که تعامل با احزاب وفادار به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را براساس قانون اساسی و قانون احزاب فراموش ننمایند و تعامل لازم را برای نشست با احزاب و جمعیتهای

۲۷۷۹۹_۱۱۶در استان ما شرایط لازم برای تعامل احزاب با مدیریت استان در حالت سرد قرار گرفته است و از استاندار و معاونت سیاسی می خواهیم که تعامل با احزاب وفادار به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را براساس قانون اساسی و قانون احزاب فراموش ننمایند و تعامل لازم را برای نشست با احزاب و جمعیتهای شناسنامه دار فراهم سازند.

آوای جنوب؛

دبیر حزب موتلفه اسلامی شهردهدشت گفت: برنامه اجلاسیه دبیران حزب موتلفه اسلامی شهرستانها وبخش های استان به منظورسازماندهی نیروی انسانی و تشکیلات با اهداف بصیرت و هم اندیشی اصولگرایان برگزار خواهد شد.

سید مصطفی بهدارپور ” افزود: در این اجلاس با توجه به ظرفیت قابل انتظاری که نیروهای اصولگرا در همه شهرها و شهرستانهای استان دارند روند تأثیر گذاری مشارکت فرهنگی وسیاسی با تجربه مردم سالاری دینی و ایجاد مباحث لازم ارائه و قطعا با این مباحث می توانیم هم اندیشی را در شرایط مطلوب فراهم سازیم .

این فعال سیاسی کهگیلویه اظهار داشت : حزب موتلفه اسلامی همه جهات لازم را برای برنامه های آغازین اصولگر ایان ارائه نموده و پیش بینی میشود که در آینده ای نزدیک زمینه فعالیت جبهه پیروان خط امام و رهبری در سطح استان فراهم شود.

وی روند مردم سالاری انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را در همه عرصه ها مثبت اعلام نمود و گفت: امروزه وحدت ، تعاون سیاسی و فرهنگی با اعتقاد به شعائر دینی و التزام به ارزشهای انقلاب میتواند هم اندیشی را همانند ادوار گذشته به نمایش بگذارد.

این فعال سیاسی گفت: حزب موتلفه اسلامی فراتر از همه احزاب و مرز جغرافیایی به اصول اعتقادی خویش پایبند بوده و به کلیت جهان اسلام می اندیشد و در هر جا و هر شرایطی به تکلیف دینی و انقلابی خود عمل می نماید.

وی توسعه مردم سالاری دینی را امری مهم در جریان اصولگرایی دانست و گفت: برنامه جامع مدیریت انقلاب با تبعیت از رهبر انقلاب در سازمانهای اداری محصور نمیشود و یکی از اهداف مبنایی مدیریت ، حمایت از اهداف انقلاب اسلامی و توسعه مردم سالاری دینی می باشد و باور به این ارزش سیاسی و فرهنگی همیشه در برنامه ها و همایش ها حزب موتلفه اسلامی نموداربوده و خواهد بود.

بهدارپور پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی را نقطه عطف و امیدی برای این جریان سیاسی در سطح استان دانست و گفت: ما سازکار لازم را در حزب موتلفه اسلامی فراهم می سازیم و به پیروزی اصولگرایان در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی امیدوار هستیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان کهگیلویه تعامل با احزاب وفادار به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را از وظایف مهم و اساسی استاندار و معاون سیاسی امنیتی دانست و گفت: در استان ما شرایط لازم برای تعامل احزاب با مدیریت استان در حالت سرد قرار گرفته است و از استاندار و معاونت سیاسی می خواهیم که تعامل با احزاب وفادار به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را براساس قانون اساسی وقانون احزاب فراموش ننمایند و تعامل لازم را برای نشست با احزاب و جمعیت های شناسنامه دار فراهم سازند.

وی گفت: به فضل خدای متعال درروزهای هفتم و هشتم اسفند ماه ۹۳ شاهد نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی در شهر دهدشت خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.