آوای جنوب

به وقت پاسخگویی، کرونا هم مانع خدمت‌رسانی و رفع مشکلات شهروندان دوگنبدان نشد

آوای جنوب

شهردار دوگنبدان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط حاکم برجامعه محدودیت‌هایی وجود دارد اما این شرایط مانع خدمت رسانی به مردم در حوزه شهری نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، با توجه به نیاز برقراری ارتباطی پویا و دو سویه بین شهروندان با مدیریت شهری هر روز دیدار مردمی شهردار دوگنبدان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در محل میز خدمت با شهروندان صورت می‌پذیرد.

در این دیدارها، شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با شهردار می‌پردازند.

در میز خدمت شهرداری دوگنبدان که در طول هفته دایر است، شهردار دوگنبدان، معاونین و تعدادی از مدیران شهرداری حضور دارند و به صورت چهره به چهره با رعایت کامل پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به مشکلات شهروندان رسیدگی می‌کنند.

در این باره مسعود ظفری با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مسائل شهروندان از اولویت‌های مدیریت شهری دوگنبدان است،افزود : خدمات رسانی به شهروندان به هیچ عنوان متوقف نشده و خدمت رسانی به شهروندان چه به صورت حضوری و چه به صورت خدماتی و اجرایی در سطح شهر با قوت ادامه دارد.

وی ابراز کرد: پروتکل‌های بهداشتی مطابق دستورالعمل‌های ابلاغ شده از سوی ستاد مقابله با کرونا در شهرداری دوگنبدان اجرا و مجموعه مدیریت شهری دوگنبدان تمام تلاش خود را در راستای خدمت به همشهریان به کار گرفته‌اند.

شهردار دوگنبدان با اشاره به دغدغه موجود در رسیدگی به مشکلات شهروندان عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط حاکم برجامعه محدودیت‌هایی وجود دارد اما این شرایط مانع خدمت رسانی به مردم در حوزه شهری نخواهد شد.

ظفری افزود: ارتباط مستقیم و بدون واسطه مردم با شهردار، ضمن تکریم ارباب رجوع، آرامش روحی و روانی شهروندان را در رسیدگی به مشکلاتشان در پی دارد که از این رو ملاقات مردمی هر روز در محل میز خدمت شهرداری در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: حضور شهردار در بین مردم و شنیدن مشکلات مردم از زبان آنها، تعامل و همکاری مجموعه شهرداری و اولویت بندی مسائل و مشکلات شهر جهت اقدام و رسیدگی با توجه به محدودیت های اعتباری از مهم ترین عوامل موفقیت مجموعه شهرداری به شمار می‌رود.

شهردار دوگنبدان با بیان اینکه خدمت صادقانه به مردم نعمتی الهی است که باید به درستی نسبت به ادای آن اقدام کرد، افزود :طی مدتی که به عنوان شهردار و خدمتگذار مردم مشغول به فعالیت شده ام همواره تلاش شده ملاقات عمومی و بررسی درخواست‌های مراجعان به صورت چهره به چهره و بدون واسطه با شهروندان انجام گردد.

وی افزود: مشکلات مردم عموما مرتبط به حوزه شهرسازی و عمران و مبلمان شهری است که موضوعات و درخواست های مردمی در جلسات مطرح و تلاش می شود با همفکری و اهتمام ویژه در راستای رفع چالش‌های پیش روی شهروندان گام های موثری برداشته خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president