آوای جنوب

به هم ریختگی اردوگاه اصول گرایان گچساران/بزرگترین شانس اصولگرایان گچساران پایان وقت ثبت نام بود

به نظر می رسید با وضعیت پیش آمده اگر چند ساعتی مهلت ثبت نام تمدید می شد اصولگرایان بیشتری به فرمانداری گچساران مراجعه وثبت نام می کردند

فولادیپس از هفته ها و ماه ها جلسات شب نشینی در دوشنبه وسه شنبه ها از طرف اصول گرایان گچساران،خروجی امیدوار کننده این بود که این طیف سیاسی به وفاق رسیده و یک نفر را به عنوان چهره ی شاخص و جلودار خود در انتخابات پیش رو معرفی و حمایت قاطع اصول گرایان را نسبت به وی جلب کردند.

آوای جنوب / مهدی مرادی

پس از هفته ها و ماه ها جلسات شب نشینی در دوشنبه وسه شنبه ها از طرف اصول گرایان گچساران،خروجی امیدوار کننده این بود که این طیف سیاسی به وفاق رسیده و یک نفر را به عنوان چهره ی شاخص و جلودار خود در انتخابات پیش رو معرفی و حمایت قاطع اصول گرایان را نسبت به وی جلب کردند.

فولادی

تاجگردون که قدر ترین گزینه کل استان تا الان به نظر می رسد از این به بعد به احتمال زیاد مشکل چندانی نداشته باشد چرا که اصول گرایان گچساران که رهبری خود را به فولادی وندا سپرده بودند به ناگاه در شوک عجیبی فرو رفتند چرا که وی در کنفرانس خبری خود پس از ثبت نام گفت:که فراجناحی وارد میدان شده است!چیزی که اصلا مد نظر اصولگرایان بیعت کننده با وی نبود.
اینکه فولادی وندا با مشورت چه کسی به این نتیجه رسید که اینگونه از اصولگرایی خود تبری بجوید به کنار اما این حرکت فولادی وندا باعث به هم ریختگی در جریان اصول گرایی گچساران شد به طوریکه پس از فولادی وندا به ناگاه حامیان وی خود تک تک به فرمانداری گچساران مراجعه وثبت نام کردند.خلیلی

ابتدا کرم خلیلی پس از حرف های فولادی وندا ثبت نام و در کنفرانس پس از ثبت نام با کنایه به فولادی وندا گفت: چون جای کاندید اصول گرایی در گچساران خالی بود آمدم!

در واپسین دقایق بهبود گرجی هم که از حامیان فولادی وندا بود،با عنوان کاندید مستقل،خود را به فرمانداری گچساران رسانده و ثبت نام خود را قطعی کرد.
به نظر می رسید با وضعیت پیش آمده اگر چند ساعتی مهلت ثبت نام تمدید می شد اصولگرایان بیشتری به فرمانداری مراجعه وثبت نام می کردند اما گویا شانس با آنها یاری بوده که وقت ثبت نام به پایان برسد تا اوضاع اردوگاه اصولگرایان از این بدتر نشود!

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president