آوای جنوب

به همت سپاه پاسداران همایش ترویج فرهنگ کارآفرینی و اشتغالزایی در گچساران برگزار شد

جهانگیر انصاری ظهر امروز در همایش ترویج فرهنگ کارآفرینی و اشتغالزایی که با حضور سرپرست موسسه کارآفرینی نگار نصر سپاه فتح استان، رئیس اداره کار، رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان و جمعی از جوانان جویای کار در سالن همایش ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی، اظهار کرد: حماسه باشکوه ۹ دی نشانگر حضور حماسی مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در همه عرصه‌های انقلاب و مبارزه با کفر است.

آوای جنوب؛

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران گچساران با اشاره به موضوع برگزاری این همایش، بیان کرد: با توجه به اینکه روزانه جمع کثیری از جوانان بسیجی به این ناحیه در راستای مشکلات اشتغالزایی مراجعه می‌کنند،این همایش برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ما در عرصه‌ای که مقام معظم رهبری برای ما تبیین کرده باید در خط مقدم باشیم، تصریح کرد: همه ما بسیجیان باید در جهت دو عرصه مهم اقتصاد و فرهنگ که رهبر معظم انقلاب تاکیدات بسیاری بر آن داشته، همانند هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جبهه باشیم.

انصاری با بیان اینکه اگر بصیرت مردم و بسیجیان نبود، حماسه ۹ دی خلق نمی‌شد، عنوان کرد: بسیجیان در حماسه ۹ دی به بی بصیرتان و فتنه‎گران نشان دادند که مردم ما همیشه فرزندان امام و رهروان ولایت هستند.

وی با اشاره به اینکه حساسیت در عرصه اقتصاد کم‌تر از عرصه فرهنگ نیست، افزود: همه مردم و بسیجیان باید همانند همیشه در عرصه‌های که نظام و انقلاب نیاز داشته در خط مقدم جبهه نقش‌آفرینی کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران گچساران با بیان اینکه امروز بسیاری از کشورهای عربی با استکبار جهانی هم‌پیمان شده‌اند، با تأکید بر اینکه باید به استکبار جهانی نشان دهیم که بسیجیان و ملت ایران همیشه فراتر از خط مقدم جبهه قرار دارند، خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس بسیجیان در خاکریز اول حضور داشته و وارد میدان مین می‌شدند که راه را برای دیگران باز کنند.

انصاری ادامه داد: حال در جبهه اقتصاد نیز بسیجیان باید وارد میدان مین اقتصاد شوند و به فرمایش مقام عظمای ولایت برای بسیجی خستگی و بازنشستگی معنایی ندارد.

وی با بیان اینکه نهادی دلسوزتر از بسیج نیست، خاطرنشان کرد: بسیجیان باید در راستای حساسیت‌های بسیاری که بر مسئله اقتصاد هست باید در جهت کارآفرینی حرکت کنند و در این راستا موسسه نگار نصر سپاه فتح استان آمادگی حمایت از این فعالیت‌ها را دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران گچساران با اشاره به اینکه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در قالب اقتصاد مقاومتی تسهیلات اشتغالزایی به افراد جویای کار پرداخت کرده است، با بیان اینکه عرصه اقتصاد، عرصه سخت و نفس‎گیری است، گفت: استکبار جهانی بر این تصور است که اقتصاد ایران، اقتصادی تک قطبی و برپایه نفت است.

انصاری عنوان کرد: کشورهای غربی نمی‌دانند که فرزندان امام و رهروان ولایت هر زمانی نظام نیاز داشته باشند مردم و بسیجیان در هر عرصه‌ای باشد حضور فعال خواهند داشت.

وی در پایان با تاکید بر لزوم اجرای چنین همایش‌هایی، اذعان کرد: امید است که این همایش نیز خروجی مثبت در راستای ایجاد اشتغالزایی در سطح شهرستان داشته باشد.

۱۳۹۳۱۰۰۷۰۰۰۴۸۲_PhotoL IMG_0205 IMG_0201 IMG_0213 IMG_0193 IMG_0194 IMG_0195 IMG_0199 DSC_0017

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. چی بگم گفت:

    سایت شما مثل اینکه قرارداد مستقیم با سپاه و سرداران سپاه دارد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president