آوای جنوب

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد:

بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد وارد بازی‌های انتخاباتی نمی‌شود

مهدیمدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنیاد شهید استان وارد بازی‌های سیاسی و انتخاباتی نمی‌شود.

آوای جنوب؛

آوای جنوب به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد، سیدمصطفی مهدی ‌با اشاره به نزدیک بودن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و وظیفه اقشار مختلف از جمله جامعه ایثارگری در این آزمون بزرگ اظهار کرد: وقتی رهبری از سنگین بودن مسئولیت‌ها در این عرصه سخن به میان می‌آورد باید حساب کار خود را کرده و سستی و تعلل در این عرصه از خود نشان ندهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: دشمن اکنون به امید برخورد سرد مردم با انتخابات دل بسته و سعی دارد با رسیدن به منظور و مقصود خود فشارها را بر ایران اسلامی دو چندان کند.

مهدی وظیفه اقشار مختلف مردم از جمله ایثارگران را در این برهه بسیار سنگین و حساس دانست و گفت: جامعه ایثارگری باید اکنون ده‌ها و بلکه صدها برابر قبل وارد میدان شده و بیش از هر چیز به آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی در میان قشر تاثیرگذار که همان جوانان و نوجوان هستند، بپردازد.

این مسئول امور رسیدگی به جامعه ایثارگری استان کهگیلویه و بویراحمد، بنیاد شهید را نهادی مستقل، مبرا و خارج از فعالیت‌های سیاسی و جناحی دانست و گفت: منظور این نیست که بنیاد شهید در امور سیاسی دخالت نمی‌کند بلکه بنیاد شهید از این حیث سرآمد دیگر نهادهای انقلابی است.

وی گفت: منظور ما نپرداختن به سیاسی‌کاری است آنجا که در آن تنها به منافع افراد توجه شود و از این رهگذر بازیچه سیاسیون شویم.

مهدی گفت: بنیاد شهید در امور سیاسی پیرو ولایت‌فقیه و منویات رهبری است و در موضوعات کلان سیاسی که با سرنوشت کشور و نظام سر و کار دارد بیش از همه دخالت خواهد کرد چراکه فرزندان شهید این مرز و بوم برای استقلال سیاسی ایران اسلامی جان خود را فدا کردند.

این مسئول افزود: هیچ جریان و سلیقه‌ سیاسی نباید از بنیاد شهید توقع سیاسی‌کاری و وارد شدن به جزئیات انتخابات را داشته باشد چرا که در شأن شهدا و خانواده آنها نیست که وارد بازی‌های سیاسی و اینگونه دسته‌بندی‌ها شوند.

مهدی ادامه داد: البته خانواده شهدا می‌توانند به عنوان الگویی کامل برای حضور آگاهانه در انتخابات و همچنین انتخاب اصلح در جامعه مطرح باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president