آوای جنوب

بعد از گچساران خیابان های یاسوج نیز مجهز به سکوهای پَرش شد+تصاویر

آوای جنوب

شهر یاسوج نام پایتخت طبیعت ایران را به یدک می کشد اما نبود زیر ساخت های نامناسب و همچنین بی کیفیتی در مبلمان شهری تناسبی با نام پایتخت طبیعت ایران ندارد.

به گزارش آوای جنوب یاسوج پایتخت طبیعت ایران و به عنوان پیشانی استان مطرح است، وجود جاذبه های مختف در این شهر و همچنین ظرفیت های مختلف گردشگری ئر ایامی غیر از ایام شیوع کرونا سبب می شود تا سالانه گردشگران مختلفی در این شهر حضور پیدا کنند.

در کنار ظرفیت ها و پتانسیل های مختلف برای گردشگری، توجه به رشد و توسعه امکانات و افزایش کیفیت مبلمان شهری نقش اثر گذاری در جذب گردشگر و بهره کافی بردن از فرصت ها برای افزایش رشد اقتصادی و معرفی مرکز استان به نقاط مختلف کشور دارد.

در شرایطی که انتظار شهروندان و همچنین گردشگران برای داشتن شهری آباد همراه با زیر ساخت های مناسب توسط مسئولان شهری و در راس آن شهرداری باید برآورده شود، اما وجود مشکلات ابتدایی نظیر خیابان های همراه با دست انداز، چاله های عمیق و به تازگی نصب سرعت گیرهای غیر استاندارد سبب تعجب شهروندان و گلایه آن ها شده است.

سوالی که در ذهن شهروندان نقش می بندد این است که نصب سرعت گیرهای بدون علائم  با ارتفاع نامناسب و بدون علائم که روزها سبب غافلگیری و شب ها سبب پرش ناگهانی خودروها می شود چه سودی جز برای تعمیرکاران و قطعه فروشان خودرو دارد.

گفتنی است سرعت گیرهای فوق در بنسنجان و در مجاورت جمعه بازار شهر یاسوج، ورودی پل سوم بشار به سمت اکبرآباد و دیگر نقاط شهر یاسوج قابل مشاهده است.

انتهای پیام
با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president