آوای جنوب

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران خواستار موضع قاطع رئیس جمهور علیه بی‌تدبیری آل‌سعود شد

بیانیهبسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران طی بیانیه‌ای از رئیس جمهور خواستار اقدامی قاطع با بی‌تدبیری آل‌سعود در مدیریت مکه شد.

آوای جنوب؛

بسیج بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران طی بیانیه‌ای اتفاقات اخیر در مکه را محکوم و خواستار اقدامی قاطع از طرف دولتمردان کشورمان شدند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

در این ایام مبارک، که باید شاهد شادی های امت اسلام باشیم متاسفانه شاهد حوادثی بوده‌ایم که خون تمام مسلمانان جهان را به جوش آورده و اشک آنان را جاری ساخته است.

مگر نه اینکه چنین اتفاق هولناکی نتیجه واضح رسوخ بی‌تجربگی در همه امورات آن کشور است. وقتی چند جوان راحت‌طلب و بی‌تجربه در راس حکومت قرار گیرند، چنین فاجعه‌ای دور از انتظار نیست. اگر جان مؤمنان و میهمانان خانه خدا برای آن دولت بی‌ارزش است و یا توان و قدرت مدیریت مناسک عظیم حج را ندارند کنار بروند و اجازه دهند دولت‌های مسلمان یک تصمیم کلی برای اداره درست و اصولی این مراسمات بگیرند.

اکنون با چه رویی و با چه آبرویی در این فاجعه انسانی منا که مظهر بی‌لیاقتی و بی‌‌تدبیری شماست و با چه توجیهی در فجایع یمن که نمود عینی جهل مرکب جاهلیت مدرن است، می‌توانید ادعای مسلمانی بکنید ،تشت رسوایی شما که سال‌ها توسط جمهوری اسلامی عیان بود، حال از بام افتاده و در میان این مصیبت انبوه آنچه بر همگان خصوصا امت مسلمان آشکار شده نهایت بی‌‌تدبیری و عدم اهلیت شما برای میزبانی و مدیریت حج ابراهیمی و تردید حقیقی در مسلمانی شماست.

انتظار جنبش دانشجویی، از دولتمردان خصوصا ریاست محترم جمهور، این است که از فرصت اجلاس مجمع جهانی برای طرح مدیریت حج استفاده و در مقابل این جنایتکاران مواضع قاطعی اتخاذ نموده و از برخورد‌ های منفعلانه پرهیز نمایند.

در پایان ضمن عرض تسلیت و هم‌دردی با تمام خانواده‌ها و بازماندگان این حادثه فجیع و دردناک و طلب غفران الهی برای جان باختگان،از خداوند متعال می‌خواهیم که به حق خون به ناحق ریخته شده این قربانیان مظلوم، شر همه دشمنان را از امتهای اسلامی کم نماید.

اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابعٍ له علی ذلک والسلام علی من التبع الهدی

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president